اخبار داغ

"اینستاگرام" ویترین بی بندوباری؟!

"اینستاگرام" ویترین بی بندوباری؟!
در خلال کم توجهی مسئولین فرهنگی به شبکه های اجتماعی و غفلت از فرهنگ سازی به جوانان و نوجوانان شاهد گسترش روز افزون بی بندوباری و فساد اخلاقی در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،در ماههای اخیر اینستاگرام برای عده ای تبدیل به محل عقده گشایی و نشان دادن بی بندوباری ها و بی عفتی هایشان شده است که این در خلال کم توجهی و غفلت مسئولان و متولیان فرهنگی اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

نشر تصاویر پارتی های مختلط با ژست های آنچنانی، انتشار تصاویر از کشف حجاب برخی از دختران بی حیا و بی عفت ، نشر تصاویر از مجالس عروسی مختلط در باغ ها که در فضای اینستاگرام این روزها به وفور قابل مشاهده است و هیچ کسی هم کوچکترین برخوردی با آنها نمیکند .
,
,

آزادی مطلقی در اینستاگرام حکم فرما شده است که گویی اینجا ایران نیست و فضای حاکم بر یک کشور غربی را در شبکه های اجتماعی شاهد هستیم که بسیار تاسف آور است .
شماره تماس گذاشتن برخی از پیج های اینستاگرامی برای هماهنگی و حضور و جذب افراد در پارتی های مختلط که منبع و مرجع فسادهای اخلاقی و بی بندوباری است به کرار در این شبکه اجتماعی قابل مشاهده است .
,
,
,
 
,
, ,
 
,
عدم برخورد با برخی هنجار شکنان در شبکه های اجتماعی عده ای را توهمی کرده است که گویی آزادی مطلق به معنای بی بندوباری و فساد برای عده ای عقده ای و تازه به دوران رسیده وجود دارد جالب است که این افراد با پیج های چند صد هزار نفری در بیو پیج خود می نویسیند تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم!
,

نشر تصاویر دختران با اوضاع بسیار زننده و غیر اخلاقی که جز ترویج فساد هیچ چیز دیگری ندارد در اینستاگرام به محل درآمد هم برای عده ای تبدیل شده است که از این راه تبلیغات اقتصادی کسب درآمد میکنند!
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه