اخبار داغ

معاون لرستانی وزیر بهداشت برکنار شد

معاون لرستانی وزیر بهداشت برکنار شد
با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر غلامرضا اصغری جانشین دکتر رسول دیناروند در سازمان غذا و دارو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر غلامرضا اصغری جانشین دکتر رسول دیناروند در سازمان غذا و دارو شد.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

متن این حکم به شرح زیر است:  

,

جناب آقای دکتر غلامرضا اصغری استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان  باتوجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده و مفید جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو منصوب می شوید.

,

 

,

امیدوارم با اتکال به ذات باریتعالی و رعایت قوانین بالادستی بویژه قانون برنامه ششم توسعه و با بهره گیری از تجارب کلیه صاحب نظران و تعامل مناسب با حوزه های مرتبط در راستای ارتقاء کیفی و کمی کنترل و نظارت بر تولید، واردات، نگهداری، توزیع دارو، غذا، تجهیزات، اقلام پزشکی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی نهایت تلاش خود را معمول داشته و در بهبود شاخص های سلامت جامعه و ساماندهی امور راهبردی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی موفق و موید باشید.

,

 

,

 امید است در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به ملت شریف ایران موفق باشید .  

,

 

,

 

,

دکتر دیناروند مشاور وزیر بهداشت شد  

, دکتر دیناروند مشاور وزیر بهداشت شد,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر رسول دیناروند را به سمت مشاور خود منصوب کرد.    

,

متن این حکم به شرح زیر است:    

,

 

,

جناب آقای دکتر رسول دیناروند  استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران   نظر به تعهد ، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور وزیر منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمائید.  

,

 

,

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.    

,

 

,

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر دیناروند در مدت تصدی مسئولیت معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو قدردانی کرد.

,

 

,

 متن این پیام به شرح زیر است:   

,

 

,

جناب آقای دکتر رسول دیناروند   

,

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می فرماید.

,

 

,

لذا بدین وسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

,

 

,

دیناورند گرچه یک لرستانی بود اما هیج وقت مجوز داروخانه تخصصی هلال احمر جهت کمک به بیماران لاعلاج و سرطانی را نداد.

,

 

,

به گزارش سفیرافلاک،داروخانه هلال‌احمر یکی از مطالبات مردم استان است و لرستان تنها استانی است که جمعیت هلال‌احمر آن داروخانه ندارد و متأسفانه به دلیل عدم مجوز هنوز راه‌اندازی نشده است.

,

 

,

امید می رود روند تغییرو تحولات در دولت جدید به گونه ای باشد که مطالبه به حق مردم لرستان نیز مورد توجه قرار بگیرد و به زودی شاهد راه اندازی داروخانه هلال احمر در استان لرستان باشیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه