اخبار داغ

فعال دینی اهل سنت بندرخمیر:

انس با قرآن در جامعه باید به فرهنگ تبدیل شود

انس با قرآن در جامعه باید به فرهنگ تبدیل شود
فعال دینی اهل سنت شهرستان بندرخمیر گفت: با وجود فعالیت های قرآنی گسترده متاسفانه هنوز اکثریت مردم و حتی قشر دانشجویان ما در روخوانی قرآن ضعف دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ارسلان غلام زاده، فعال دینی اهل سنت شهرستان بندرخمیر در گفتگو با لوار  با بیان اینکه آموزش قرآن به معنای آموزش دین است،گفت:امروزه برگزاری کلاس قرآن تنها آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید معنی می شود در حالی که باید سمت و سوی آموزش تغییر کند و در کلاس قرآن علاوه بر آموزش های روخوانی و روانخوانی، شیوه درست زندگی کردن از منظر قرآن نیز آموزش داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, لوار  ,

وی اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی بوجود آمدن و گسترش خانه ها و موسسات قرآنی است؛ ولی با وجود فعالیت های قرآنی گسترده متاسفانه هنوز اکثریت مردم و حتی قشر دانشجویان ما در روخوانی قرآن ضعف دارند.

,

فعال دینی اهل سنت شهرستان بندرخمیر بیان کرد: انس با قرآن بین عموم مردم آنطور که باید اتفاق نیافتاده لذا باید انس با قرآن فرهنگ شود، در این مسئله کم کاری هایی وجود دارد که باید برطرف گردد و فرهنگ و زندگی قرآنی بین توده مردم نهادینه شود.

,

وی افزود: مجموعه های قرآنی مشکلات عدیده ای از قبیل نداشتن جا و مکان و مضائقه قرآن آموزان دارندکه  باید آن ها به خوبی تأمین شوند مکان و امکانات در اختیار شان قرار بگیرد.

,

غلامزاده با اشاره به مشکلات مربیان قرآنی افزود:یک مربی قرآن زمانی می تواند پولی بابت کلاس دریافت نکند که مسوولان برای آنها حقوق ثابت در نظر بگیرند لذا باید مشکلات و موانع را حل کرد تا پیشرفت های خوبی ا رقم زد.

,

وی یادآور شد: فعالیت خانه قرآن آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید، کلاس تفسیر قرآن کریم و درس های قرآنی در سطح عموم است که ان شاءالله با توجه خیرین این این فعالیت ها وسعت پیدا کند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه