اخبار داغ

معاون اول رییس جمهور در اصفهان:

باید به مسائل اصفهان به صورت ملی و کلان نگریسته شود

باید به مسائل اصفهان به صورت ملی و کلان نگریسته شود
معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید و بهره برداری از چند طرح و پروژه مهم صنعتی و زیربنایی،‌ دقایقی پیش وارد استان اصفهان شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران استانی مورد استقبال قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اسحاق جهانگیری که امروز به منظور افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه صنعتی، خدماتی و زیربنایی وارد اصفهان شده بود در بدو ورود مورد استقبال استاندار اصفهان و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جهانگیری قرار است تا ساعتی دیگر مجتمع فولاد سبا را افتتاح کند و شرکت در جلسه شورای اداری استان اصفهان، رونمایی از پرتال سرمایه گذاری و برند شهر اصفهان و نیز افتتاح خط یک قطار شهری اصفهان از دیگر برنامه های وی در این سفر یک روزه است.

,

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه مردم انقلابی اصفهان همواره در تاریخ کشور و تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نقش پیشرو و پیشتاز داشته اند، گفت: برای من و همراهان توفیق بزرگی است که در این سفر خدمت آنها رسیده و ادای ادب و احترام کنیم.

,

وی با بیان اینکه استان اصفهان جایگاه ارزنده ای در حوزه اقتصادی و صنعتی دارد، گفت: باید به مسائل استان در سطح کلان و ملی نگریسته شود.

,

جهانگیری گفت: استان اصفهان در برخی رشته های مهم صنعتی نظیر فولاد رتبه نخست را در کشور دارد و در این سفر ضمن گفتگو با مدیران ارشد این بخش از طرح هایی که تکمیل شده بازدید خواهیم کرد.

,

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائل استان اصفهان موضوع حمل و نقل شهری است، گفت: برنامه ریزی دولت در این جهت است که در همه کلان شهرها موضوع حمل و نقل عمومی و به ویژه راه اندازی قطار شهری در دستور کار قرار گیرد تا در حاشیه آن به مسائل زیست محیطی نیز توجه ویژه ای شده باشد.

,

وی با اشاره به اینکه در کنار همه امتیازها و فرصت ها مشکلات و چالش هایی نیز وجود دارد، گفت: اصلی ترین مسئله استان اصفهان موضوع آب است البته کم آبی یکی از مهمترین مسائل پیش روی کشور است و ما در اکثر استان های ایران با این مشکل روبرو هستیم.

,

جهانگیری افزود: استان هایی که در حوضه آبریز اصفهان قرار دارند نظیر استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری نیز با مسئله آب دست و پنچه نرم می کنند و باید با کمک مسئولان،‌ مردم و صاحب نظران به راهکارهایی برسیم که مشکلات مردم در زمینه آب شرب، کشاورزی و نیز نیاز بخش صنعت به نحو مطلوب برطرف شود.

,

گفتنی است در این سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از معاونان دستگاه های دولتی، معاون اول رییس جمهور را همراهی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه