اخبار داغ

قالیباف در بوشهر:

هر جا مردم باشند شکست وجود ندارد/ دشمن با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای انقلاب را نشانه گرفته است

هر جا مردم باشند شکست وجود ندارد/ دشمن با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای انقلاب را نشانه گرفته است
عضو مجمع تشخیص مصلح نظام گفت: هر جا مردم باشند شکست وجود ندارد و آنچه امروز دیدیم فرهنگ و باور مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ محمدباقر قالیباف در اجتماع باشکوه مردم بوشهر در مصلی بعد از راهپیمایی 22 بهمن با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم استان بوشهر در همه صحنه های انقلاب افتخارآفرینی کرده اند و شهدای بزرگی به انقلاب تقدیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مردم هیچ زمانی انقلاب را تنها نمی گذارند

, مردم هیچ زمانی انقلاب را تنها نمی گذارند,

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام ادامه داد: امام خمینی (ره) جز برای خدا کاری نکرد و انقلاب هم به رهبری امام با حضور مردم پیروز شد و تاریخ انقلاب نشان داده است مردم هیچ زمانی انقلاب را تنها نمی گذارند و هر زمانی نیاز به حضور آنان بوده مثل امروز حضور داشته اند و هر زمان هم نیاز به خون و مجاهدت بوده مثل زمان جنگ در برابر حزب بعث یا در برابر سربازان متجاوزی آمریکایی شجاعانه حضور داشته اند.

,

وی گفت: امروز مردم با تمام مشکلات اقتصادی که وجود دارد دوباره با انقلاب بیعت کردند یعنی پای انقلاب ایستاده اند و به آینده کشور امیدوار هستند. مردم در سایه انقلاب و رهبری هر هزینه ای را برای سرافرازی انقلاب و کشور پرداخت می کنند و مردم نشان داده اند شجاع، بصیر، با مروت و جوانمردی در عرصه انقلاب ایستاده اند.

,

قالیباف ادامه داد: به یادمان باشد مردم بزرگترین سرمایه های کشور هستند و وقتی چنین مردمی داریم باید به آن افتخار کنیم و مسئولین باید قدردان این سرمایه و نعمت بوده و تا جایی که می توانند گره کوچک و بزرگ از کار مردم باز کنند آنرا توفیق الهی دانسته و نباید خدمت با منت باشد.

,

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام عنوان کرد: صاحبان اصلی انقلاب مستضعفین، پابرهنگان و توده های مردم هستند و ما مسئولین حق نداریم آنها را فراموش کنیم. حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند تار موی کوخ نشینان ازکاخ نشینان بهتر است و انقلاب اسلامی در آن مقطع تاریخی با تکیه بر مردم انجام داد.

,

مردم برای اسلام انقلاب کردند

, مردم برای اسلام انقلاب کردند,

وی اظهار کرد: مردم برای اسلام انقلاب کردند و امام فرمودند آنان از مردم صدر اسلام برتر هستند. امام به جوانان ایمان داشتند و اعتماد کردند و جوانان کار انقلاب را به پیش بردند.

,

قالیباف ادامه داد: امام برای خدا کار می کرد و ذره ای از راه خود کوتاه نیامد و به رغم برخی از سخنان ناامید کننده با ظلم و استبداد رژیم پهلوی مبارزه کردن و بر اساس سنت الهی با تکیه بر مردم به ویژه جوانان پیروز شدند.

,

وی عنوان کرد: هر مشکل و مانعی که باشد با مردم حل می شود و تمام مشکلات در برابر سیل حضور مردم کوچک است. امام (ره) فرموده اند اگر مردم در صحنه باشند با دست خالی هم می توان در برابر دشمنان ایستاد.

,

هدف دشمن فاصله انداختن میان مردم و انقلاب است

, هدف دشمن فاصله انداختن میان مردم و انقلاب است,

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام بیان کرد: رژیم پهلوی به جای تکیه به مردم به آمریکا و قدرت های بزرگ اعتماد و تکیه داشت و با ذلت شکست خورد و هدف اصلی دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون فاصله انداختن بین مردم و انقلاب است و می خواهند با ایجاد ناامیدی با دروغ، شایعه و سازی و جوسازی جامعه را به سمت فروپاشی ذهنی در کنار مشکلات اقتصادی پیش ببرد.

,

قالیباف ادامه داد: هر جا مردم باشند شکست وجود ندارد و آنچه امروز دیدیم فرهنگ و باور مردم است و امروز ما مسئولین هستیم که در برابر این حرکت مخلصانه مردم و هزینه هایی که می دهند و مشکلاتی که تحمل می کنند نباید کاری کنیم که ضعف و ناکارآمدی و بی توجهی فشاری مضاعف بر مردم وارد کند.

,

وی اظهار کرد: وظیفه ما مسئولین است که در مسائل معیشتی و زیرساختی تلاش کنیم و در طول چهل سال انقلاب پیشرفت های بزرگی در همه زمینه ها داشتیم اما باید آثار این پیشرفت ها در زندگی مردم دیده شود و نباید ضعف و ناکارآمدی مسئولین باعث ایجاد مشکل در زندگی مردم گردد و این قابل قبول نیست.

,

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام ادامه داد: ما در زمینه علوم پیشرفته جهان جز 5 یا 6 کشور اول جهان هستیم اما برخی بی برنامه گی ها و ضعف ها باعث می شود در برخی عرصه های کوچکتر مثل خودرو یا پوشک مردم دچار مشکل شوند و این نشان می دهد نیازمند برنامه ریزی و تدبیر در برخی حوزه ها هستیم.

,

طرف حساب ما وزارت خزانه داری آمریکا است

, طرف حساب ما وزارت خزانه داری آمریکا است,

وی گفت: امروز دشمن در دو جبهه در حال جنگ با ماست یکی در جبهه رسانه ای برای تاثیرگذاری بر ذهن مردم و در جبهه اقتصادی نیز تمام تلاش خود را می کند و در این جبهه طرف حساب ما ارتش آمریکا و ناتو نیست بلکه وزارت خزانه داری آمریکا است. ما در مقابل این جبهه باید تمام کسانی که دل در گرو انقلاب و ایران دارند با هر گرایش فکری و سیاسی و هر سلیقه ای باید دولت را کمک کنند تا مشکلات را حل کند و امروز نباید گرایش های سیاسی مانع کمک به دولت شود زیرا کمک به دولت خدمت به مردم و انقلاب است. امام دولت باید گام اول را بردارد و با اعتماد به توانایی های داخلی و مردم مشکلات را حل کند.

,

قالیباف ادامه داد: در طول دو دهه گذشته جریانی سعی کرده است که به مردم القا کند اگر با آمریکا مذاکره کنیم و کنار بیاییم مشکلات ما حل می شود و در دهه 90 رهبر انقلاب بنا به شرایط و مصلحت هایی اجازه مذاکره میان وزرای خارجه ایران و آمریکا در موضوع هسته ای دادند و نتیجه آن برجام شد؛ اما آمریکا با دشمنی و بدعهدی خود را بار دیگر نشان داد که این ما نیستم که دنبال دشمن تراشی هستیم و آمریکا ملتی را که دنبال عزت و استقلال است را تحمل نمی کند و کشوری می خواهد که به قول ترامپ باید گاو شیرده باشد.

,

وی اظهار کرد: ملت ما ملت بزرگی است که برای عزت و سرافزاری خود هر هزینه ای را می دهد و ما می توانیم با تکیه و اعتماد به این مردم تمام مشکلات را حل کنیم و اگر هم می خواهیم با آمریکا و اروپا صحبت کنیم باید از اوج عزت و سربلندی صحبت کنیم نه در موضع ضعف باشد.

,

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام با بیان اینکه نباید به آمریکا و اروپا اعتماد کنیم، گفت: در 40 سالگی انقلاب، دشمن با جنگ رسانه ای و اقتصادی، مردم را هدف قرار داده است. رفتار آمریکا و غرب را در برجام دیدیم و اروپا برای انجام تعهدات خود در برجام شرط fatf می گذارد که خواسته آمریکا است و نباید به آمریکا و اروپا اعتماد کنیم.

, fatf,

 قالیباف بیان کرد: توان مالی، اقتصادی و نیروی انسانی لازم برای حل همه مشکلات وجود دارد و ما می توانیم تمام مشکلات را حل کنیم. با حرکت در صراط مستقیم با فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) و دست در دست هم دادن، خدا ضمانت کرده است که موفق خواهید شد و موفقیت و بزرگی و عزت نصیب ما می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه