اخبار داغ

با حضور معاون کل بازرسی سپاه پاسداران؛

مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد + عکس

مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد + عکس
مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه امام صادق (ع) با حضور معاون کل بازرسی سپاه پاسداران، فرماندهان نظامی و مقامات استان بوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه امام صادق (ع) با حضور معاون کل بازرسی سپاه پاسداران، فرماندهان نظامی و مقامات استان بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

در این آیین که با حضور فرماندهان نظامی استان بوشهر، معاون استاندار و سایر فرماندهان سپاه برگزار شد، سردار ربیعی معاون کل بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران با بیان این که این قرن، قرن انقلاب اسلامی است گفت: انقلاب ما از سال 42 شروع شد و تا الآن نیم قرن از عمر آن می گذرد.

,

, ,

معاون کل بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران افزود: سه رکن انقلاب اسلامی شامل وحی و شریعت، امامت و ولایت، مردم و امت است که در سال 57 این سه رکن در کنار همدیگر منجر به پیروزی انقلاب شد و ریشه انقلاب از بعثت، غدیر و عاشورا گرفته شده و انقلاب اسلامی بعد از این سه واقعه مهم و قبل از ظهور است.

,

, ,

ربیعی با اشاره به دوران وادادگی و عقب ماندگی قاجار و پهلوی اظهار داشت: چهار منطق انقلاب شامل ظلم نکردن، ظلم نپذیرفتن، حمایت از مظلوم و ستیز با ظالم است و انقلاب اسلامی با ارائه مکتب جدید، مکتب بی هویتی و فلاکت بار دوران قبل از خود را کنار زد.

,

, ,

وی با بیان قدرت بازدارنده نظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: ما در دریا، پدافند هوایی، موشکی، زمینی و خارج از مرزها به نیروی بازدارندگی رسیده ایم اما دشمن به دنبال استحاله فکری و تغییر سبک زندگی در فضای مجازی است.

,

, ,

سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این آیین با بیان لزوم جابجایی در سازمان گفت: توسعه مدیریت و بهبود حرکت سازمان در اهمیت دادن به منابع انسانی و فرصت دادن به جوانان خوش استعداد است.

,

, ,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بیان کرد: جابجایی در سازمان موجب تحرک می شود و به عنوان ابزار پیشرفت مجموعه شناخته می شود.

,

, ,

علی رزمجو با اشاره به کارنامه درخشان سپاه اظهار داشت: سپاه در حال حاضر در اوج قدرت برای حفظ دستاوردهای انقلاب قرار دارد و با افزایش توان دفاعی آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد.

,

, ,

وی با تشکر از زحمات چندین ساله سرهنگ خرمدل در سمت جانشینی سپاه امام صادق (ع) و با آرزوی موفقیت برای وی در جایگاه فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد، سرهنگ دشتی را فردی با ویژگی های جوانی، متعد و متخصص و دارای تجربه در مسئولیت های مختلف برشمرد.

,

, ,

در پایان ضمن تقدیر از خدمات سرهنگ حمید خرمدل، سرهنگ عبدالرضا دشتی به عنوان جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر معرفی شد. وی پیش از این فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرستان بوشهر بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه