اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

تاریخ مصرف "ابوبکر بغدادی" همچون"بن لادن" برای استکبار جهانی تمام شد/ مرگ این مهره برای "ترامپ" بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد

تاریخ مصرف "ابوبکر بغدادی" همچون"بن لادن" برای استکبار جهانی تمام شد/ مرگ این مهره برای "ترامپ" بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد
محمدطاها عبدخدایی کارشناس سیاسی با بیان اینکه تاریخ مصرف “ابوبکر بغدادی” همچون “بن لادن” برای استکبار جهانی تمام شده است، گفت: “ابوبکر بغدادی” موضوعی بود که خود استکبار جهانی بوجود آورده بود و اکنون زمانش به اتمام رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد طاها عبدخدایی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به مرگ ابوبکر بغدادی، با بیان اینکه تاریخ مصرف “ابوبکر بغدادی” مثل “بن لادن” برای استکبار جهانی تمام شد، اظهار کرد: ابوبکر بغدادی موضوعی بود که خود استکبار جهانی بوجود آورده بود و اکنون زمانش به اتمام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,
 
,
این کارسناس سیاسی با تأکید براینکه همانطور که “اوباما”، “بن لادن” را از بین برد امروز در آستانه انتخابات آمریکا ترامپ هم این مسئله را رو کرده است،گفت: ترامپ از مرگ “ابوبکر بغدادی” به دنبال بهره انتخاباتی اش است.
,
 
,
عبدخدایی در ادامه تصریح کرد: بعید می دانم آمریکا داعش را از بین ببرد  چون داعش را خود استکبار جهانی پدید آورده است.
,
 
,
وی افزود: آمریکا می خواهد همچنان مترسکی در منطقه داشته باشد تا جنایات های استکباریش را ادامه دهد.
,
 
,
این کارشناس سیاسی با تأکید براینکه استکبار جهانی به دنبال تقویت این گروه های تروریستی است، اضافه کرد: ولی بچه های سپاه پاسداران و سردار “قاسم سلیمانی” در این رابطه دست از مبارزه با تروریست برنمی دارند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از این حمایت ها ضرر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در کل مرگ “ابوبکر بغدادی” جنبه تبلیغاتی دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه