اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است

هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هیچ کشوری در طول تاریخ به اندازه نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است و باید ضمن آسیب شناسی، تعدیل داشته باشیم و زحمات مدیران را هم ببینیم و فضای ناامیدی را با وجود اشکالات فراوان نباید انتقال دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله شعبانی شامگاه گذشته در دیدار نخبگان و فعالان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین شهرستان همدان  با بیان اینکه دغدغه های شما باید با همین شور و اشتیاق باقی بماند گفت: در این ۴۰ سال موفقیت های فراوانی داشتیم و ممکن است به برخی دولت ها هم گله داشته باشیم اما کارهای بزرگی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: اشکالاتی هم هست و باید این اشکالات را مطالبه و برطرف کنیم.

,

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان با دغدغه برای نظام اسلامی کار می‌کنند عنوان کرد: باید این مسائل را هم در کنار برخی اشکالات ببینیم و زحمت مدیران را باید ببینیم.

,

آیت الله شعبانی با بیان اینکه هجمه ها فراوان است تاکید کرد: میزان تهاجمی که وهابیت به اعتقادات، شیعه و ولایت فقیه و … داشته سه برابر ۱۴۰۰ سال قبل است.

,

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: هیچ کشوری در طول تاریخ به اندازه نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه نبوده است و باید ضمن آسیب شناسی، تعدیل داشته باشیم و زحمات مدیران را هم ببینیم و فضای ناامیدی را با وجود اشکالات فراوان نباید انتقال دهیم.

,

وی عنوان کرد: در میدان عمل مشقت و مشکلات است و اگر راه حل مشکل در خود مردم بود سبک زندگی مردم و مشکلات با خود مردم قابل حل بود اولیای الهی سراغ حاکمیت نمی کنند و باید حاکمیت ما و دولت های ما نگرش خود را تغییر دهند.

,

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه راه حل نجات کشور و مشکلات این است که قوای حاکمیت ما انقلابی باشد گفت: راه حل اساسی تفکر انقلابی در مسئولان است.

,

در ادامه علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه از رشادت های بسیحیان در همه عرصه ها تشکر می کنم گفت: بسیج با ۲۲قشر در کشور در همه بخش ها نقش خود را برای انقلاب ایفا می کند.

,

وی افزود: بسیج در حوزه های امنیتی و دفاعی، حضور در شهر ها، فرهنگ، بصیرت و آگاهی بخشی فعالیت دارند.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطر نشان کرد: بسیجیان خود را ثابت کردند و به خاطر این مسئله و وجود بسیج خداوند را شاکریم.

,

وی افزود: در اغتشاشات اخیر پایگاه ها و بسیجیان خیلی خوش درخشیدند و از همه نیزوهای نظامی و انتظامی تشکر می کنیم.

,

در ابتدای این مراسم برخی از بسیحیان و نخبگان حوزه بهداشت و درمان به مباحثی نظیر اسراف در حوزه مواد غذایی و افزایش بیماری های سکته مغزی و قلبی در استان و سبک زندگی غربی و در حوزه مسائل فرهنگی به کارکرد های آموزشی و سیاسی، نظامی، تربیت نیروی جوان در مسجد، رسیدگی به مشکلات مردم، عدم توجه جدی به مساجد و مباحثی در خصوص عفاف و حجاب، مسائل اقتصادی، شفافیت در شهرداری و ارائه آمار های غیر واقعی ایجاد اشتغال، شفافیت مناقصات و مزایده ها، محیط زیست و عمران و تخریب باغات توسط مدیران دستگاه ها و آسیب های اجتماعی اشاره کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه