اخبار داغ

استاندار قزوین:

شاخص‌های درمانی استان قزوین پایین است/ راه‌اندازی مرکز تروما و رادیوتراپی ضرورت دارد

شاخص‌های درمانی استان قزوین پایین است/ راه‌اندازی مرکز تروما و رادیوتراپی ضرورت دارد
استاندار قزوین با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم شایسته‌تر عمل کنیم، گفت: در حوزه درمان شاخص‌های استان قزوین بسیار پایین است به طوری که برای هر هزار مریض یک و نیم تخت داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین ، هدایت الله جمالی پور در آئین افتتاح طرح کشوری “هر خانه، یک پایگاه سلامت” که صبح امروز در شهر محمدیه با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راه‌های توفیق کشور همدلی مسئولان است که می‌تواند هم‌افزایی و ثمره برای کشور به دنبال داشته باشد اما تفرقه موجب از هم گسستگی مردم و نظام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: استان قزوین یک استان مهم و تاثیر گذار است اما علی رغم اینکه ظرفیت‌های زیادی داریم، این پتانسیل‌ها نتوانسته محرومیت‌ها را از چهره استان بزداید.

,

استاندار قزوین گفت: در بخش گردشگری و کشاورزی طرفیت‌های بابایی داریم اما نتوانستیم به شکل مناسب بهره ببریم، درواقع نوع توسعه صنعتی استان مناسب نبوده و دچار درهم ریختگی است که باید به آن بپردازیم.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم شایسته‌تر عمل کنیم، گفت: در حوزه درمان شاخص‌های استان قزوین بسیار پایین است به طوری که برای هر هزار مریض یک و نیم تخت داریم.

,

جمالی پور علنوان کرد: متاسفانه در حوزه شاخص‌های درمانی قزوین از استان‌های دیگر عقب است و امیدواریم با اعتبارات وزارتخانه بتوانیم این کمبودها را جبران کنیم.

,

وزارت بهداشت عوارض ارزش افزوده استان را بالا ببرد

, وزارت بهداشت عوارض ارزش افزوده استان را بالا ببرد,

وی یادآور شد: اکنون چند طرح در حوزه بهداشت و درمان از جمله بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی را در استان داریم که باید با مساعدت‌های اعتباری به سرعت به بهره برداری برسد و شاخص‌های استان را ارتقاء دهیم.

,

استاندار قزوین اضافه کرد: شهر محمدیه با ۲۶۰ هزار جمعیت هیچ مرکز درمانی شبانه‌روزی ندارد و از طرفی هم تنها بیمارستان شهرستان البرز تعطیل شده که باید به طوری جدی مشکلات آن حل شود.

,

جمالی پور تصریح ورد: شهرهای ما کارگری است و با توجه به مسائل معیشتی مردم نیاز به تاسیس مراکز شبانه روزی درمانی در شهرهای استان هستیم.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه راه اندازی مرکز رادیوتراپی در استان خیلی مهم است، تاکید کرد: در تخت‌های “ای سی یو” هم مشکل داریم و ضرورت ایجاد یک مرکز تروما برای استان هم وجود دارد چراکه قزوین در چهارراه حوادث واقع شده است.

,

وی در پایان بیان کرد: از وزارت بهداشت انتظار داریم که سهم عوارض ارزش افزوده استان را بالا ببرید تا مشکلات مالی را رفع کنیم چراکه باتوجه به تحریم‌ها باید روی پای خود بایستیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه