اخبار داغ

مدیر جشنواره "صد دانه بازی، صد دانه شادی" مطرح کرد؛

ارائه آموزش در قالب بازی به کودکان در راستای توسعه سرمایه انسانی

ارائه آموزش در قالب بازی به کودکان در راستای توسعه سرمایه انسانی
مدیر جشنواره "صد دانه بازی، صد دانه شادی" گفت: سومین دوره این جشنواره با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان گلبافی و ارائه آموزش‌ها در قالب بازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی بهزادی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: سومین جشنواره صد دانه بازی صد دانه شادی با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان گلبافی مخصوص سنین پیش دبستانی تا متوسطه اول برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر جشنواره صد دانه بازی، صد دانه شادی افزود: هدف اصلی این جشنواره سرگرمی کودکان و ارائه آموزش هایی است که در قالب بازی طراح شده است، این جشنواره کاملا بومی است و بازی های آن توسط مربیان و معلمان منطقه طراحی می شود.

,

بهزادی تصریح کرد: یکی از اهدافی که در قالب توسعه پایدار شهر گلباف مد نظر بود توسعه سرمایه انسانی است که یکی از مبانی آن آموزش صحیح از سنین کودکی است ولی نکته قابل توجه این است که آموزش ها باید به نحوی باشد که کودکان بتوانند بچگی خود را داشته باشند.

,

وی ادامه داد: بنابراین بازی ها باید هدفمند و حاوی آموزش باشد که در این جشنواره این اقدامات صورت گرفته و به صورت غیر مستقیم در قالب بازی به کودکان آموزش داده می شود.

,

رئیس شورای شهر گلباف بیان کرد: این جشنواره در 14 و 15 آذرماه در سالن انقلاب جنب میدان امام حسین(ع) شهر گلباف برگزار می شود و حامی مالی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

,

بهزادی در پایان مطرح کرد: مجریان جشنواره صد دانه بازی، صد دانه شادی مولفان و مربیان ، کانون پرورش فکری کودکان و جمعی از فعالان منطقه گلباف هستند و در حاشیه این جشنواره نمایشگاه هایی متناسب با آن برگزار می شود که شامل غرفه های اسباب بازی، کتابفروشی و فرهنگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه