اخبار داغ

نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان:

سهمیه‌‌بندی بنزین بدون در نظر گرفتن کارکرد خودروها انجام شده است

سهمیه‌‌بندی بنزین بدون در نظر گرفتن کارکرد خودروها انجام شده است
نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: تصمیم گیران طرح سهمیه بندی بنزین براساس کلاس و دسته بندی خودروها سهمیه بندی سوخت را انجام داده‌اند و نمی‌دانند هر خودرو چه کاری انجام می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدعلی دهقان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان در ارتباط با مشکل سوخت خودروهای پخش کالا اظهار داشت: در ابتدا باید آمار مربوط به خودروهایی که در پخش کالا مشکل دارند مشخص شود و مهمترین نکته توجه به عدم وجود جایگاه سی ان جی در محورهای جنوبی استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در ۴۸ ساعت آینده واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی موظف هستند مشکلات مربوط به سوخت را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه کرده تا جمع بندی آن به ستاد تنظیم بازار مرکز گزارش شود.

,

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها در پی افزایش قیمت بنزین بیان کرد: باید بازار را کنترل کرده و اجازه ندهیم افزایش قیمت در بخش کالا و خدمات صورت گیرد.

,

دهقان یادآور شد: اغلب اقتصاددانان کشور بر این عقیده هستند که افزایش قیمت سوخت به طور متوسط دو تا سه درصد در افزایش قیمت کالاها تاثیر می‌گذارد از این رو باید با سواستفاده کنندگان از این شرایط برخورد جدی صورت گیرد.

,

در ادامه این جلسه نماینده شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان ابراز داشت: تصمیم گیران طرح سهمیه بندی بنزین براساس کلاس و دسته بندی خودروها سهمیه بندی سوخت را انجام داده اند و نمی دانند هر خودرو چه کاری انجام می دهد.

,

وی افزود: در طرح پیمایش، خودروهای درون شهری با توجه به سوخت و عملکرد شارژ می شوند ضمن آننکه جایگاه های سی ان جی در ماه های آینده در مسیر های شهرستانی جنوب استان افتتاح می شود و خودروها می توانند استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه