اخبار داغ

امام جمعه شهرستان شهداد مطرح کرد؛

کمبود بودجه عامل تاخیر برگزاری یادواره شهدا

کمبود بودجه عامل تاخیر برگزاری یادواره شهدا
امام جمعه شهرستان شهداد علت تاخیر را نبود بودجه عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا نیاز به بودجه دارد و این در سال های گذشته توسط خیرین، برخی از دستگاه های دولتی و مردم تامین می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد الله وردی امام جمعه شهرستان شهداد در گفتگو با راه آرمان؛در رابطه با برگزاری یادواره شهدای شهداد اظهار داشت: این یادواره سال های گذشته هر ساله برگزار می شد ولی متاسفانه امسال بعد از 5 سال تاخیر پنجمین یادواره در پنجشنبه 14 آذر ماه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی علت تاخیر را نبود بودجه عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا نیاز به بودجه دارد و این در سال های گذشته توسط خیرین، برخی از دستگاه های دولتی و مردم تامین می شد.

,

امام جمعه شهرستان شهداد بیان کرد: امسال نیز با پی گیری خانواده های شهدا، برخی از دستگاه های دولتی و با کمک خیرین و با مدد خود شهدا توانستیم بودجه ای نه چندان زیاد تامین کنیم.

,

الله وردی تعداد شهدای شهرستان شهداد را 49 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: تعدادی از شهدا در گلزار شهدای شهر کرمان مدفون هستند که در این رابطه نیز پی گیری هایی انجام شده تا بتوانیم آمار کلی از شهدا را داشته باشیم.

,

وی همچنین بیان کرد: تعداد 5 شهید گمنام در شهداد و 2 شهید گمنام نیز در شهر اندوهجرد وجود دارد.

,

امام جمعه شهرستان شهداد تصریح کرد: اکثر این شهدا بسیجی هستند و تنها سه نفر از آنان سرباز، یک نفر روحانی و تعداد کمی نیز پاسدار رسمی هستند.

,

الله وردی گفت: پنجمین یادواره شهدای بخش شهداد و 7 شهید گمنام(لاله های کویر) پنجشنبه 14 آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در میدان بسیج گلزار شهدای گمنام این شهرستان باسخنرانی حجت الاسلام سیدحسین آقامیری برگزار می شود.

,

وی افزود: این یادواره با حضور پرشور مردم و با اجرای سرود، نمایش، پرده خوانی و روایتگری همراه است.

,

به گزارش راه آرمان؛ شهدا بیمه کنندگان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند بارها کشورهای بیگانه و معاند قصدبراندازی نظام را داشتند اما به خاطر آبرو و دعای شهدا این امنیت حفظ شد. اما متاسفانه چشم و گوش برخی از مسئولان همچنان کر و کور است و این نعمات را نمی بینند.

,

بودجه ها کجا صرف می شوند؟؟؟!! کسی نمی داند.

,

این در حالی است که در اکثر دستگاه های دولتی فساد مالی وجود دارد.

,

حال که می خواهیم برای بانیان امنیت و حافظان نظام یادواره برگزار کنیم دریغ از یک ریال.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه