اخبار داغ

در طرح هر مسجد یک حقوقدان

اسلام‌آبادغرب میزبان حقوقدانان بسیجی شد

اسلام‌آبادغرب میزبان حقوقدانان بسیجی شد
شهر اسلام‌آبادغرب میزبان حقوقدانان بسیجی با دو برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حقوقدانان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، طرح "هر مسجد یک حقوقدان" امروز چهارشنبه با حضور رئیس کل دادگستری استان، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان، مسئولین قضایی، حقوقدانان بسیجی و جمعی از مردم در مسجد جامع  اسلام آباد غرب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

در این برنامه به مشکلات قضایی مردم به طور رایگان رسیدگی و خدمات مشاوره ای حقوقی به مردم ارائه شد.

,

, ,

پرویز توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این برنامه ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه مبنی بر در میان مردم بودن مسئولین، تصریح کرد: هیچگونه فاصله ای بین مسئولان قضایی استان و مردم وجود ندارد و ما در میان مردم و با آنها خواهیم بود.

,

رسول بهرامی پور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه نیز با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در 42 مسجد استان اظهار داشت: حقوقدانان بسیجی با ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به مردم در این طرح مشارکت دارند و در کنار مسئولین قضایی استان به مردم خدمت رسانی می کنند.

,

همایش "تمدن نوین اسلامی در پرتو حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی"

, همایش "تمدن نوین اسلامی در پرتو حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی", همایش "تمدن نوین اسلامی در پرتو حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی",

همچنین همایش "تمدن نوین اسلامی در پرتو حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی" نیز امروز به همت سازمان بسیج حقوقدانان در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

,

این همایش با حضور مشاوران قضایی استان و مسئولین و اقشار مختلف مردم و همچنین حقوقدانان بسیجی در مسجد جامع اسلام آباد غرب برگزار شد.

,

 پرویز توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در سخنانی به ضرورت حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های تحقق این امر توجه به تمدن اسلامی و قوانین و مقررات اسلامی است که همه باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

,

, ,

در ادامه این همایش رسول بهرامی پور، رئیس بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمدن اسلامی از زمان پیامبر آغاز شد، گفت: همزمان با پیروزی انقلاب تفکرات الهی امام راحل بیداری اسلامی را رقم زد.

,

وی افزود: تحقق تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است مقدماتی همچون پاسداری از انقلاب اسلامی تدین تفکر و خدمت جهادی نیاز دارد.

,

بهرامی پور تصریح کرد: یکی دیگر از مقدمات بسیار مهم تحقق این فرهنگ مبارزه با فساد و اشرافی گری است که بحمدالله در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد.

,

وی اظهار داشت: بی‌تردید حقوقدانان بسیجی مدافع قوه قضائیه و دستگاه قضائی استان در این راه خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه