اخبار داغ

رئیس هیئت ورزشی پینگ پنگ استان:

استان سمنان آمادگی میزبانی رقابت‌های کشوری پینگ پنگ را دارد

استان سمنان آمادگی میزبانی رقابت‌های کشوری پینگ پنگ را دارد
رئیس هیئت ورزشی پینگ پنگ استان سمنان با اعلام اینکه تمامی هیئت‌های ورزشی استان مجهز به سالن اختصاصی هستند، گفت: استان سمنان آمادگی میزبانی مسابقات کشوری پینگ پنگ را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قرایی‌پور، رئیس هیئت ورزشی پینگ پنگ استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اعلام اینکه تمامی هیئت‌های ورزشی استان مجهز به سالن اختصاصی هستند، گفت: شهرستان سرخه تنها شهرستانی است که سالن اختصاصی ندارد اما ورزشکاران مجهز به امکانات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس ورزشی هیئت پینگ پنگ استان سمنان از فعالیت 610 ورزشکار در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد بالغ بر 220 بانوی ورزشکار در این رشته فعال هستند.

,

قرایی پور اظهار کرد: بیش از 500 ورزشکار در رشته پینگ پنگ در سطح استان فعالیت می کنند که سازمان یافته نیستند.

,

وی خبر داد: شهرستان شاهرود بیشترین ورزشکار را به خود اختصاص داده است.

,

رئیس هیئت پینگ پنگ استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون مسابقات زیادی در رده های خردسالان، نوجوانان و جوانان برگزار شده است، مطرح کرد: برگزیده کنندگان مسابقات پینگ پنگ در سطح استان به مسابقات کشوری اعزام شدند.

,

قرایی پور از تجهیز کردن تمامی سالن‌های اختصاصی در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: استان سمنان به دلیل پتانسیل و ظرفیت بسیار بالا قادر به میزبانی مسابقات کشوری خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه بیشتر ورزشکاران در سطح استان مقام های بالایی کسب کردند، گفت: در بخش بانوان و رده پیشکسوتان بانوی پینگ پنگ کار استان مقام اول کشور را کسب کرد.

,

رئیس هیئت پینگ پنگ استان سمنان اذعان کرد: 27 آذر ماه 4 بازیکن سطح بالای استان به مسابقات کشوری که در مشهد مقدس برگزار می شود، اعزام می شوند.  

,

قرایی پور با اعلام اینکه در همه ی رده سنی و در همه ی شهرستان ها مربیان زیادی فعالیت می کنند، اظهار کرد: هیئت پینگ پنگ استان سمنان بالغ بر 170 داور در سطح استان دارد.

,

وی مهم ترین مشکل هیئت را داشتن یک مربی درجه یک و باسابقه عنوان کرد و افزود: کارگاه های آموزشی و استعدادیابی زیادی در سطح استان برای برطرف شدن این مشکل برگزار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه