اخبار داغ

ثبت‌نام 40 داوطلب برای تصاحب فقط یک کرسی مجلس در سرخس و فریمان

ثبت‌نام 40 داوطلب برای تصاحب فقط یک کرسی مجلس در سرخس و فریمان
ساعت 18 دیروز زنگ پایان ثبت‌نام داوطلبان تصاحب کرسی‌های بهارستان به صدا درآمد و در حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه»، 40 داوطلب برای تصاحب فقط یک کرسی مجلس یازدهم ثبت‌نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم از 10 آذر آغاز شد و دیروز ۱۶ آذر ساعت 18 زنگ پایان ثبت‌نام به صدا درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه»، 40 داوطلب آمادگی خود را برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام و با حضور در فرمانداری شهرستان فریمان (مرکز حوزه انتخابیه) ثبت‌نام خود را قطعی کردند و منتظر بررسی صلاحیت و اعلام نظر مراجع چهارگانه هستند.

,

فرماندار فریمان در گفت‌وگو با صبح توس، درباره تعداد ثبت‌نام‌شدگان داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه» اظهار کرد: ثبت‌نام ۴۰ داوطلب برای حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه» قطعی شد و در آخرین روز ثبت‌نام نیز ۱۰ نفر در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردند.

,

عباسعلی صفائی بیان کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان در این حوزه انتخابیه یک نفر خانم و ۳۹ نفر آقا هستند که جوان‌ترین داوطلب ۳۳ و پیرترین داوطلب ۶۷ سال سن دارد.

,

کار بررسی صلاحیت‌ها داوطلبان از امروز 17 آذر به مدت 10 روز در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

,

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه 1398 هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه