اخبار داغ

امام‌جمعه نهاوند:

تربیت طلاب و شاگردان فاضل از برکات وجود آیت‌الله محمدی در نهاوند بود

تربیت طلاب و شاگردان فاضل از برکات وجود آیت‌الله محمدی در نهاوند بود
امام‌جمعه نهاوند گفت: آیت‌الله محمدی عمر بابرکتشان را در حوزه و درراه خدمت و تربیت طلاب و شاگردانی فاضل و پارسا سپری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله محمدی گفت: رحلت عالم بزرگوار و ابوالشهید آیت‌الله محمدی که عمر خود را درراه اسلام سپری کرد و تربیت شاگردانی وارسته اقدام کرد موجب ناراحتی مردم شهیدپرور و امت حزب‌الله نهاوند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: ایشان از همه عمرش در حوزه علمیه بود و تربیت‌یافته و شاگرد علمای طراز اول کشور بود که منشأ خدمات کم‌نظیری برای مردم نهاوند بود.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: آیت‌الله محمدی هم استاد حوزه بود و هم مسئول حوزه بود و طلاب فراوانی از محضر ایشان بهره برده‌اند و این مجاهدت‌ها در حوزه برگ زرینی در زندگی ایشان بود.

,

وی بیان داشت: این مجاهد و عالم صادق با حضور خود رونق خوبی به حوزه علمیه بخشیده بود و طلابی فاضل و انقلابی را تربیت‌کرده بود که تعداد شهدای روحانی نهاوند نشان‌دهنده این تربیت صحیح است.

,

مغیثی گفت: این عالم بزرگوار خودشان پدر شهید هستند و فرزند روحانی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی به جبهه‌ها فرستاد و استادی کم‌نظیر بود.

,

وی عنوان کرد: در زمان عمر بابرکت ایشان مسجد آیت‌الله علیمرادیان رونق خوبی داشت و محل رجوع مردم عزیز نهاوند برای کارهای مختلف شده بود.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم مؤمن و باایمان نهاوند از وجود آیت‌الله محمدی بهره‌ها بردند و زحمات ایشان را برای حوزه‌های علمیه فراموش نمی‌کنند.

,

وی گفت: ایشان یک کار نیمه کار دارد که همیشه بر انجام آن تأکید داشتند که تکمیل ساختمان حوزه علمیه برادران نهاوند است که زمینه را برای تربیت طلابی انقلابی فراهم می‌کند.

,

مغیثی اظهار داشت: از مسئولان درخواست داریم که نسبت به تکمیل ساختمان نیمه‌کاره حوزه علمیه نهاوند اقدام کنند تا بعد از چندین سال بتوانیم از این محل استفاده کنیم.

,

امام‌جمعه نهاوند در پایان در مورد مراسم تشیع آیت‌الله محمدی گفت: با فرزند ایشان در قم صحبت کردیم و تا الآن قرار شده است مراسم تشییع و تدفین روز سه‌شنبه در شهر قم برگزار شود و قطعاً در شهرستان نهاوند نیز مراسمی در شأن آیت‌الله محمدی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه