اخبار داغ

وقتی شادی و نشاط مورد بی مهری مسئولان قرار می گیرد؛

ورزشکاران رودبارجنوب از کم توجهی مسئولین به امر ورزش گلایه مند هستند

ورزشکاران رودبارجنوب از کم توجهی مسئولین به امر ورزش گلایه مند هستند
در حالی که بیشتر جمعیت شهرستان رودبارجنوب را جوانانی با استعدادهای ورزشی فوق‌العاده‌ تشکیل می دهد،متاسفانه ورزش منطقه از شرایط خوبی برخوردار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ توجه به ورزش جوانان امری مهم و ضروری به حساب می آید چراکه توجه به ورزش جوانان  و حضور گسترده جوانان در فعالیت های ورزشی سبب سلامت جامعه و ایجاد نشاط و امیدواری در جوانان خواهد شد، بنابراین لازم است تا مسئولین نگاه ویژه ای به این مقوله مهم داشته و با برنامه ریزی صحیح، مشکلات و معضلات ورزشی جوانان را برطرف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

برخی از ورزشکاران شهرستان رودبار جنوب از بی مهری و بی توجهی مسئولین نسبت به شرایط ورزش در این شهرستان گله مند هستند و این در حالی ست که بیشتر جمعیت این منطقه را جوانانی با استعدادهای ورزشی فوق‌العاده‌ تشکیل می دهد، ورزش در منطقه رودبارجنوب در شرایط خوبی به سر نمی برد.

,

فرشید حیدری مربی باشگاه ووشوکاران جنوب در گفتگو با خبرنگار راه آرمان به بی مهری مسئولین شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: نبود امکانات ورزشی و نداشتن هزینه کافی برای اعزام بچه های تیم ووشو به  مسابقات استانی و کشوری مشکلاتی را برای این تیم بوجود آورده است.

,

استعداد بالای ورزشی شهرستان، حمایت کم مسئولین

, استعداد بالای ورزشی شهرستان، حمایت کم مسئولین,

حیدری با اشاره به استعداد بالای جوانان شهرستان گفت: جوانان  رودبار در عرصه ورزشی دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید مسئولین حمایت لازم را از این قشر داشته باشند. ما در اکثر مسابقات گوناگون استانی یا کشوری حضور داریم،اما امروز در شرایط خوبی نیستیم و آنگونه که شایسته است حمایت نمی شوند و مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

,

مربی باشگاه ووشوکاران جنوب با بیان اینکه  بد بودن وضعیت مالی باشگاه  باعث بهم ریختگی اوضاع فکری و ورزشی ورزشکاران شده است،گفت: از مسئولین تقاضا داریم به فکر این نسل جوان و ورزشکار رودبار جنوب با این همه افتخار آفرینی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه