اخبار داغ

کریسمس بهانه فخر فروشی پولدارهای نو کیسه به مردم

کریسمس بهانه فخر فروشی پولدارهای نو کیسه به مردم
همزمان با نزدیک شدن به ایام کریسمس و سال نوی میلادی در برخی شهرهای کشور شاهد خرید و فروش درختچه های کاج با تزئینات گران قیمت در برخی فروشگاه ها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،فخر فروشی به مردم چند سالی است که توسط عده ای پولدار نو کیسه به تعبیر رهبر معظم انقلاب فراگیر شده است و در هر موردی که وارد شویم عده ای هستند که در این اوضاع اقتصادی نابسامان ایران و مشکلات فراوان مردم در شبکه های اجتماعی به بقیه مردم فخر فروشی می کنند.

این افراد به ظاهر پولدار از هر موقعیتی استفاده می کنند تا به دیگران فخر بفروشند و وجه تمایز خودشان را با آنها و اینکه از طبقه بالای اشرافی هستند را به رخ دیگران بخصوص اقشار ضعیف بکشانند !

ایام کریسمس و همزمان با نزدیک شدن به عید سال نوی میلادی در سطح کشور شاهد بازگشایی فروشگاه هایی هستیم که تزئینات مخصوص کریسمس و عید میلادی را به فروش می رسانند مراسمی که برای این پولدارهای نو کیسه تبدیل شده به یک ابزار دیگر برای فخر فروشی کردن به مردم تا نشان دهند که در این شرایط بد اقتصادی ایران آنها همچنان پولدار هستند و این شرایط بر روی آنها تاثیر نداشته است.

با پرس و جو از برخی از این فروشگاه هایی که درخت های کاج کریسمس به فروش می رسانند و تزئینات مخصوص این عید را توزیع میکنند متوجه می شوید که چندین میلیون تومان برای یک درخت کاج باید پرداخت کنید آن هم برای چند روز که به دیگران فخر بفروشید!

این پولدارهای نو کیسه که به تعبیر رهبر معظم انقلاب که بسیار حکیمانه این تعبیر را برای این افراد به کار بردند با انتشار تصاویر این درخت های کاج چند میلیونی و دیگر هزینه های بالای عید کریسمس در شبکه های اجتماعی سعی میکنند تا بقیه مردم را هم حتی به این سمت تشویق کنند که سال نوی میلادی در مقابل سال نوی ایرانی و نوروز قرار دهند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز،, انقلاب نیوز, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه