اخبار داغ

عضو شورای شهر زنجان خبر داد؛

تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی شهرداری

تحقیق و تفحص از سازمان فرهنگی شهرداری
عضو شورای شهر زنجان گفت: در تحقیق و تفحص به دنبال بررسی میزان انحراف سازمان فرهنگی شهرداری زنجان از برنامه بودجه‌ای و بودجه‌های ابلاغی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص یکی از وظایف تکلیفی و ذاتی شورای شهر است، اظهار کرد: شورای شهر می‌تواند سازمان‌های مختلف شهرداری و زیرمجموعه‌های شهرداری را در خصوص عملکرد مورد برسی قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی بابیان اینکه در این تحقیق و تفحص برنامه‌های سازمان‌های شهرداری در محورهای برنامه‌ای و بودجه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد، ابراز کرد: برخی از سازمان‌های شهرداری به دلیل کثرت فعالیت‌ها و بودجه‌های تعریف‌شده مشخصی که دارند شورای شهر زنجان درصدد این موضوع است که در جهت شفاف‌سازی عملکرد و برنامه‌های سازمان‌های شهرداری قدم بردارد.

,

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه اکنون زمان تدوین بودجه سال 99 است، تصریح کرد: تمام اقدامات و فعالیت‌های سازمان فرهنگی منطبق بر برنامه‌های فرهنگی است که بودجه‌های آن پیش‌بینی‌شده بود.

,

خدایی بیان کرد: در تحقیق و تفحص به دنبال بررسی میزان انحراف سازمان فرهنگی شهرداری زنجان از برنامه بودجه ای و میزان عملکرد شهرداری در برنامه های فرهنگی بر اساس بودجه های ابلاغی هستیم.

,

وی با اشاره به دستورالعمل تحقیق و تفحص، عنوان کرد: موارد موردتحقیق و تفحص باید به‌صورت دقیق و مشخص اعلام شود تا امکان کسب اطلاعات و بررسی محقق شود.

,

خدایی ا بیان اینکه درخواست تحقیق و تفحص اعضای شورای شهر یک درخواست کلی بوده است، افزود: به ریاست شورای اعلام‌شده است که موارد و مصداق‌های تحقیق و تفحص به‌صورت دقیق اعلام شود تا موارد بررسی؛ و تحقیق و تفحص طبق دستورالعمل انجام شود.

,

وی با اشاره به اینکه بحث تحقیق و تفحص در صحن علنی شورای شهر مطرح شد و در آن جلسه قرار شد تا تمامی اعضای شورای شهر که درخواست تحقیق و تفحص را داشته‌اند موارد و مصداق‌های موردنظر خود را تا پایان هفته اعلام کنند تا تحقیق و تفحص شروع شود، تأکید کرد: تا به امروز هیچ‌یک از اعضای شورای شهر موارد و مصداق‌های خود را اعلام نکرده‌اند تا ما بدانیم کدام محورها و برنامه‌ها باید موردتحقیق و تفحص انجام شود.

,

عضو شورای شهر زنجان بیان کرد: اگر محورهای تحقیق و تفحص از طرف اعضای شورای شهر اعلام شود تحقیق و تفحص طبق دستورالعمل با جدیدت، صداقت تمام و امانت‌داری پیگیری می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها تعریف‌شده هستند و قابل ارزیابی و محاسبه‌اند، ادامه داد: برخی از برنامه‌ها قابلت ارزیابی ریالی و عددی ندارند که برنامه‌های هنری نیز از این قبل برنامه‌ها هستند.

,

خدایی با اشاره به بحث‌های مطرح‌شده در خصوص تحقیق و تفحص شورای شهر زنجان در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان، بیان کرد: به دلیل اینکه تحقیق و تفحص در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان یک موضوع مشخص تفسیر شده بود موردی بود این روند طی نشد.

,

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه گزارش‌ها در این خصوص جمع‌آوری شد و به اعضای تحقیق و تفحص ارائه شد، ادامه داد: گزارش‌ها در صحن علی برای اعضای شورای شهر اعلام شد ولی اعضای شورای شهر اقناع نشدند و قرار شد این موضوع از طریق دستگاه قضایی پیگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه