اخبار داغ

آیت‌الله شاهچراغی:

شورای نگهبان به کسی باج نداده و نخواهد داد/ مجلسی انقلابی می‌خواهیم

شورای نگهبان به کسی باج نداده و نخواهد داد/ مجلسی انقلابی می‌خواهیم
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شورای نگهبان تا کنون به کسی باج نداده و پس از این نیز باج نخواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، آیین نماز جمعه این هفته سمنان به امامت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در مسجد تاریخی امام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد پیامبر اولوالعزم، حضرت عیسی(ع) گفت: قرآن بر گردن مسیحیت حق حیات دارد؛ چراکه قرآن عیسای حقیقی را به دنیا معرفی کرد و مریم را به پاکی و به دور از خرافات به دنیا شناساند.

,

وی ضمن استناد به یک روایت، با بیان این که اسلام و امت اسلام به واسطه سه رکن اساسی که نخستین آن پیامبر اکرم(ص) است، «همیشگی» خواهد بود گفت: پیامبر(ص) فرمود من در اول امت هستم و امت با من آغاز می‌شود؛ مهدی(عج) در وسط امت است که دولت جهانی را تشکیل می‌دهد و آخر امت، عیسای مسیح است.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در فراز دیگری از سخنان خود از قوه قضائیه درخواست کرد تا آشوب‌گران در وقایع را زودتر مجازات کند.

,

شاهچراغی در ادامه با بیان این که آمریکا از مقاومت مردم ایران می‌ترسد گفت: آمریکا می‌خواهد امید مردم به نظام و رهبری و دولت را به ناامیدی بکشد اما رهبر انقلاب بارها فرمود که من به آینده کشور امیدوار هستم.

,

وی همچنین با تأکید بر این که شورای نگهبان تا کنون به کسی باج نداده و پس از این هم باج نخواهد داد گفت: ما مجلسی انقلابی می‌خواهیم.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه