اخبار داغ

در نماز جمعه های استان همدان مطرح شد

۹ دی، حادثه ای ماندنی در تاریخ ایران

۹ دی، حادثه ای ماندنی در تاریخ ایران
امامان جمعه مرکز و شهرستانهای استان همدان، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، از این حادثه، به عنوان یکی از ماندگارترین حوادث تاریخ ایران یاد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امام جمعه موقت همدان  در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اهمیت به عدالت در مکتب انبیا خصوصا در مکتب اسلام و ائمه اطهار و در بیانیه گام دوم رهبری سفارش اکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: مسئولین ما دنبال اجرای عدالت نیستند و این بی عدالتی ها ناراحت کننده است.

,

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به حادثه نهم دی سال ۸۸ تاکید کرد: در ۹ دی سال ۸۸ دشمنان خواستند در سایه آن اغتشاشات مملکت را بهم بریزند اما مردم مانع شدند، لذا حادثه ۹ دی در تاریخ ماندنی است.

,

امم جمعه موقت همدان با اشاره به موضوع انتخابات گفت: مجلس باید مجلس شورای اسلامی باشد لذا لازم است این بار یک فرد دلسوز نظام به مجلس برود و رای مردم در دستان این نماینده ها امانت است.

,

اقتصاد کشور را نباید به مذاکرات گره زد

, اقتصاد کشور را نباید به مذاکرات گره زد, اقتصاد کشور را نباید به مذاکرات گره زد,

امام جمعه رزن با بیان اینکه معطل کردن کشوربه نتایج مذاکرات در ژاپن امری بیهوده است، گفت: در مورد سفر آقای روحانی به ژاپن سه تحلیل وجود داشت که از سوی اصحاب رسانه و نخبگان ارائه شد.

,

حجت الاسلام عبدالعظیم‌ مولازاده با بیان اینکه یک نگاه، دیدگاهی خوشبینانه است، اظهار داشت:  خیلی از رسانه های داخلی به دنبال این بودند که این سفر را یک فتح الفتوح برای دیپلماسی ما بیان کنند که این نگاه مورد قبول نیست.

,

وی نگاه دوم را نگاه نگران و بدبینانه دانست و اظهار کرد: گروهی از صاحب نظران و اصحاب رسانه با نگاهی بدبینانه و نگران دنبال می‌کردند و عقیده داشتند چه نیازی به این سفر است.

,

امام جمعه رزن تحلیل سوم را نگاه واقع بینانه عنوان کرد و افزود: سفر به ژاپن در پاسخ به سفرآبه به تهران درعرف دیپلماتیک اقدامی مناسب بود و دامنه مذاکرات ما در مسئله هسته ای با هر کشوری غیر از آمریکا امکان دارد صورت گیرد.

,

حجت‌الاسلام‌ مولازاده با بیان اینکه آنچه که موجب نگرانی ما می شود این است که کشور معطل اقدامات ژاپن بماند، تاکید کرد: این در حالی است که شرکای راهبردی ما چین و روسیه هستند و ژاپن نقشی در این میان ندارد.

,

امام جمعه رزن معطل کردن کشور به مذاکرات ژاپن را یکی دیگر از نگرانی های مهم برشمرد و گفت: همه ما باید به رهنمودهای رهبری پایبند باشیم و در این راستا باید اقتصاد داخلی را تقویت کنیم.اصل سفر برای تقویت روابط، مسئله مثبتی است اما نباید به آن دلخوش بود.

,

اطاعت از ولایت‌فقیه و وحدت، باطل کننده فتنه‌های دشمنان است

, اطاعت از ولایت‌فقیه و وحدت، باطل کننده فتنه‌های دشمنان است,

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: باید در برابر فتنه‌ها، با ولایتمداری و بصیرت ایستاد.

,

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: دشمنان انقلاب توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در حال توطئه هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

,

وی افزود: راهبرد آمریکا فشار حداکثری بر ایران اسلامی و جبهه مقاومت است که در ایران اسلامی تیرآن‌ها به سنگ خورد و انشا الله در منطقه بازهم شکست می خورند.

,

حجت‌الاسلام‌ مغیثی با بیان اینکه اعتماد به آمریکا و عوامل آن‌ها موجب خسارت به کشور می‌شود عنوان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به آمریکا هیچ اعتمادی نداریم.

,

امام جمعه نهاوند گفت: القای دوقطبی در کشور توسط آمریکایی‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند القا کنند که تنها راه‌حل مشکلات کشور مذاکره با آمریکا است تاکید کرد: درحالی‌که همه می‌دانیم و تجربه ثابت کرده است که مذاکره با آمریکایی‌ها مشکلی از مشکلات ما را حل نخواهد کرد، چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل ‌دارند.

,

حجت‌الاسلام‌ مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها به انتخابات اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ما حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

,

ایران، سوریه و عراق نیست که با فتنه ها زمین بخورد

, ایران، سوریه و عراق نیست که با فتنه ها زمین بخورد,

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با اشاره به آیات قرآن مبنی بر آن که هر که دین خدا را یاری کند خدا او را یاری کرده است، گفت: انقلاب اسلامی ما بر گرفته از آموزه های دینی و همیشه در برابر فتنه ها با حضور پر شور و شعور مردم سربلند ایستاده است.

,

وی به فتنه ها و قائله های دشمنان از بهمن ۵۷ تاکنون اشاره و اظهار کرد: تفرقه انداختن بین قومیت ها، تحمیل جنگ ۸ ساله، قائله تیرماه سال ۷۸، فتنه بزرگ سال ۸۸ ، آشوب های سال ۹۶ و این روزهای فتنه بنزینی از جمله بلوایی هایی بوده که دشمنان علیه ملت به راه انداخته اند.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: امروز خاموشی تمامی این فتنه ها با نقش مدبرانه رهبر انقلاب و حضور همیشگی مردم گره خورده و همین حضور مردم ولایتمدار زمینه ساز نابودی برنامه های شوم استکبار جهانی و فریب خوردگان داخلی بوده است.

,

جحت الاسلام موحدی با بیان اینکه ایران اسلامی با تکیه بر داشته های داخلی مقاومت بزرگی در برابر تحریم ها ایجاد کرده، تصریح کرد: معیشت مردم در امتداد مقاومت است و ایران، سوریه و عراق نیست که با فتنه ها زمین بخورد.

,

پیاده نظام ایجاد فتنه، در کشور  و از بدنه نظام است

, پیاده نظام ایجاد فتنه، در کشور  و از بدنه نظام است,

امام جمعه شهرستان بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با گرامیداشت حماسه ۹ دی، این روز را روز بصیرت ملت ایران اسلامی دانست و گفت: بصیرت به این معناست که ما فتنه و فتنه گر را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

,

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده گفت: راز قطعنامه را بخوانید ببینید چرا ممنوعش کردند. آیا نامه نگاری با غرب در دولت احمدی نژاد برای ادامه تحریمها برای تاثیر در انتخابات، فتنه نبود؟

,

وی در ادامه به برخی اقدامات روی داده در کشور اشاره کرد و ادامه داد: لو دادن مراکز موشکی، تعطیلی مراکز هسته ای، تصویب برجام در ربع ساعت، تصویب ۲۰۳۰، لو دادن چگونگی ورود دلار به کشور همه فتنه علیه کشور بود.

,

امام جمعه  شهرستان بهار تاکید کرد: لو دادن چگونگی دور زدن فروش نفت، رساندن قیمت دلار تا ۱۹هزار تومان، ایجاد و مقدمه سازی اغتشاشات اخیر، تعطیلی کارخانه ها، وارد کردن قلاده سگ، چوب بستنی و شن و ماسه، همه فتنه هایی است که در کشور رخ داده است.

,

حجت الاسلام ارزنده همچنین اظهار داشت: در این کشور از این فتنه ها زیاد بوده و هست، عجیب تراین است که ظاهر فتنه ها غرب است ولی پیاده نظام ایجاد فتنه ها، در کشور و از بدنه نظام است.

,

وی به تلاش برخی ها در تصویب FATF اشاره کرد و آن را آخرین تیر ترکش فتنه گران عنوان کرد و گفت: کی می خواهید از اینها دست بردارید، تا کی می خواهید سر تعظیم در بر غرب فرود بیاورید.

,

امام جمعه شهرستان بهار با اشاره به سخنان رهبری به برخی از صاحب منصبان و مسئولین اشاره کرد و تاکید کرد: چرا همش می گویند نمی گذارند کار کنیم، همه امکانات در اختیارشان است، باید پاسخگو باشند، اینها کسانی هستند که صندلی هایشان روی خون شهداست.

,

حجت الاسلام ارزنده به سخنان رهبری در خصوص گرامیداشت و زنده نگهداشتن یاد شهدا اشاره کرد و اظهار کرد:  تجلیل از شهیدان کاری لازم و برعهده همه ماست، چراکه جریان هایی با کار خبیصانه ای می خواهند یاد و نام شهدا به فراموشی سپرده شود، هرکسی در هر جایگاهی که قراردارد باید با این کار خبیصانه مقابله کند.

,

وی با اشاره به انتشار کلیپی از جوان بهاری در شبکه های ماهواره ای گفت: می گویند جوانی که ۸ سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرده  در اغتشاشات آبان ماه کشته شده اما صداو سیما گزارش تهیه کرد و اینها رسوا شدند.

,

بصیرت ملت ایران در فتنه های مختلف، دشمنان کشور را منزوی کرده است

, بصیرت ملت ایران در فتنه های مختلف، دشمنان کشور را منزوی کرده است,

حجت الاسلام نقی باقری  خطیب جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نمازعبادی سیاسی امروز با اشاره به در پیش بودن حماسه ۹ دی بعنوان روز شکوه و افتخار آفرینی ملت ایران اظهار کرد:  بصیرت ملت ایران در فتنه های مختلف، دشمنان کشور را منزوی کرده است.

,

وی با تاکید بر لزوم شناخت حق و باطل در شرایط کنونی کشور افزود: انسان باید همواره مراقب خود باشد و با بصیرت و درایت همواره بکوشد تا درهنگام فتنه ها لغزش نداشته باشد و بتواند حق و باطل را تشخیص بدهد.

,

حجت الاسلام باقری با تذکر به برخی جریان های کشور در همراهی و موج سواری فتنه گران بیان کرد: تصمیم گیری های برخی همچون افرادی مثل شریح قاصی براساس مصلحت اندیشی نشود، تصمیمات خوب در گرو بصیرت و تشخیص حق و باطل است.

,

امام جمعه کبودراهنگ در ادامه سخنان خود با تاکید بر پیروی از فرمایشات امام رهبری در جامعه عنوان کرد:باید در هرشرایطی گوش خود را به ولی و امام زمان سپرد و مطابق با امر ولی زمان عمل نمود که سربلندی کشور رقم خواهد خورد.

,

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب افزود: پرستاران بعنوان ادامه دهندگان راه حضرت زینب (س) همدرد و همراه بیماران در شرایط سخت زندگی و بیماری هستند.

,

حجت الاسلام باقری با درخواست از مردم جهت تشریفاتی نکردن مراسمات ازدواج افزود: تسهیل در امر ازدواج و افزایش آمار ازدواج در شهرستان در گرو عدم تشریفاتی کردن سنت حسنه ازدواج است.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به موضوع در پیش بودن انتخابات افزود: نامزدهای محترم مجلس نسبت به عزت و کرامت ایران توجه داشته باشند و اگر روزی مسئولیتی گرفتند دغدغه های معیشتی مردم رو مد نظر قرار داده و به فکر مردم باشند.

,

وی در پایان با درخواست از مردم برای انتخاب منتخبین اصلح خاطر نشان کرد: نتیجه رای مردم به خود مردم بازخواهد گشت پس مردم هم باید نسبت به انتخاب فرد اصلح بیشترین دقت را داشته و بهترین انتخاب را داشته باشند تا دیگر شاهد این کم کاری ها و خیانت ها نباشیم.

,

حجت الاسلام ابراهیم موسوی امام جمعه بخش گل تپه در خطبه‌های  نماز جمعه این بخش اظهار کرد: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

,

وی نهم دی ماه را روز بصیرت ملت ایران عنوان کرد و گفت: بعد از فنته سال۸۸ دشمن دنبال فرصت دیگری بود که با بی تدبیری دولت امسال این فرصت به این اوباش داده شد، اما بصیرت مردم همیشه کارساز بوده وهست و وقتی مردم دیدند که راهی که این افراد پیش گرفته اند راه اعتراض نیس،از انها جدا شدند.

,

برکات نه دی  روشن شدن جایگاه ولایت فقیه در جوامع اسلامی بود

, برکات نه دی  روشن شدن جایگاه ولایت فقیه در جوامع اسلامی بود,

حجت الاسلام علی اکبر منصوری خطیب جمعه بخش شیرین در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به برکات حماسه نهم دی اظهار کرد: از برکات نه دی  روشن شدن جایگاه ولایت فقیه در جوامع اسلامی بود.

,

وی با انتقاد شدید از برخی افراد در جامعه افزود: بعضی ها می خواهند ولایت را تضعیف کنند و اینطور بیان می کنند که اختیارات کافی را ندارند اما باید بدانیم از تمام قانون اساسی فقط ۵ اصل از آن مربوط به وظایف رهبری است.

,

امام جمعه شیرین سو با اشاره به وضعیت مردم عراق خاطر نشان کرد: اگر کشور عراق بی دولت شد به این علت بود که در راس حکومت آن ولی فقیه عالمی قرار ندارد، اتفاقی که می خواستند با کشور ایران هم انجام دهند اما با هوشیاری امام خامنه ای نقشه های دشمنان بر ملا شد‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه