اخبار داغ

سرپرست گروه توسعه ملی:

مشکلات را باید با همدلی و تلاش حل کرد

مشکلات را باید با همدلی و تلاش حل کرد
سرپرست جدید گروه توسعه ملی، وضعیت اقتصادی کشور را تحت تأثیر تحریم‌های بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: در این شرایط، باید با هم‌دلی و تلاش بیشتر مشکلات را حل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «ناصر شاهباز» در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید گروه توسعه ملی، اظهار داشت: ارزیابی عملکرد و رسیدن به اهداف بودجه‌ای در اولویت کارهای گروه توسعه ملی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: از امروز باید بر اختلافات خط کشیده شود تا تبعات آن دامن‌گیر گروه و کارکنان نشود و تمرکز روی انجام کار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

سرپرست جدید گروه توسعه ملی ضمن اظهار خرسندی نسبت به اینکه امروز مشکلاتی مانند مشکلات کارگری و نقدینگی در این گروه وجود ندارد، گفت: با بکارگیری شیوه مدیریت مشارکتی، با هم‌فکری یکدیگر می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

,

سرپرست جدید گروه توسعه ملی ، اضافه کرد: مدیران روال کاری خود را انجام و با همان همت و تلاش قبلی، در این سه ماهه پایانی سال ارزیابی عملکردها و رسیدن به اهداف بودجه‌ای را در اولویت کارها قرار دهند تا با کمک یکدیگر، چارچوب کاری بسته شود.

,

وی در پایان به مدیران توصیه کرد: با حضور و بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه، ضمن تزریق آرامش به کارکنان و کارگران، وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

,

علیرضا شریفی، رئیس هیأت مدیره گروه توسعه ملی نیز در این مراسم گفت: در شرایط سخت جنگ اقتصادی اداره امور شرکت‌های تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. افزون بر این، چند هزار نفر از اقشار ضعیف جامعه معیشت خود را از این بخش تامین می‌کنند و این مهم، وظیفه ما را در قبال انجام بهتر وظایف خود سنگین‌تر می‌کند.

,

روز گذشته با مصوبه هیأت مدیره گروه توسعه ملی،عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران به عنوان سرپرست گروه توسعه ملی منصوب و جانشین سیدمهدی سدیدی شد.

,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه