اخبار داغ

9 دی در استان همدان؛

تجدید میثاق دارالمومنین با آرمان های انقلاب و نظام

تجدید میثاق دارالمومنین با آرمان های انقلاب و نظام
مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان در مراسم باشکوه حماسه نهم دی حضور یافتند و ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبر انقلاب، با شعار های «مرگ بر آمریکا » و «مرگ بر فتنه گر» از نظام جمهوری اسلامی حمایت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مردم دارالمومنین استان همدان صبح امروز  همزمان با فرارسیدن دهمین سالگرد حماسه نه دی در مراسم بزرگداشت این حماسه تاریخی حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

همدان: انقلاب اسلامی در 9دی حیات دوباره گرفت

, همدان: انقلاب اسلامی در 9دی حیات دوباره گرفت, همدان: انقلاب اسلامی در 9دی حیات دوباره گرفت,

جلال رضوی، نماینده طلاب همدانی مقیم قم صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی در پیاده ‌راه میدان امام (ره)، اظهار کرد: امروز بعد از ما نسلی دیگر علم، بصیرت، پایداری و ایستادگی را در مقابل توطئه دشمن برپا کرد.

,

وی در ادامه گفت: اگر بخواهیم پرونده 9 دی را بازبینی کنیم، پرونده‌هایی رو می شود که از روز نخست پیدایش انقلاب با افکار تفرقه افکنی و تجزیه طلبی، فتنه را ایجاد کردند.

,

رضوی باتأکید بر اینکه دشمنان و فتنه‌گران قبول نداشتند، پس از رحلت امام (ره) کشتی انقلاب اینگونه با صلابت از گرداب ها به ساحل امن پیروزی هدایت شود، بیان کرد: دشمن چنان برنامه ریزی کرد که پس از ارتحال رهبر کبیر انقلاب فضای براندازی نظام را ایجاد کند.

,

وی با بیان اینکه فتنه پیر 88 با نیت و هدف براندازی نظام رقم خورد، افزود: تدابیر حقیقی رهبرمعظم انقلاب دشمنان را از رسیدن به این هدف شوم مأیوس کرد.

,

نماینده طلاب همدانی مقیم قم با اشاره به وجود سه بازو در کودتای مخملی، تصریح کرد: اولین محور فکری آنها  که به سوی مرزها متصل بود، ایجاد کودتای مخملی فرقه سبز پوشی بود که براندازی را راه بیندازد.

,

وی با بیان اینکه هرچند در مرحله اول فرقه سبزپوش در بین صفوف مردم نفوذ کردند اما با بصیرت رهبری، دشمن کاری از پیش نبرد، ادامه داد: فتنه 88 از حلقوم خواص بی بصیرت منتشر شد.

,

رضوی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 تجزیه کشور که در رأس حرکت های مطالعاتی بنیادی آمریکا طرح ریزی شده بود، دنبال می‌شد.

,

وی کمپانی رسانه ای و لشکر سایبری دشمن را محور دوم کودتای مخملی برشمرد و یادآور شد: دشمن با شبهه اندازی و فتنه انگیزی در بین مردم و نظام به دنبال ایجاد یاس در مردم نسبت به نظام بود.

,

نماینده طلاب همدانی مقیم قم با بیان اینکه فتنه 88 با کلید دروغ و تقلب ایجاد شد، اظهار کرد: اما انقلاب اسلامی در روز نهم دی ماه و با حضور و حمایت مردم، حیات دوباره گرفت.

,

وی با بیان اینکه 9 دی منادی  وحدت بین امت و انقلاب است، گفت: این روز، روز سینه سپر کردن انسجام ملی در مقابل دشمن خارجی است.

,

رضوی با اشاره به فراموش نشدن فتنه‌های ایجاد شده از ابتدای انقلاب توسط گروه های منافق، بیان کرد:  9 دی ماه فریادگر خواسته شهدایی است که می گویند اگر ما رفتیم و شهید شدیم شما نیز به پاس این انقلاب بایستید و مقاومت کنید.

,

وی با بیان اینکه همانگونه که خرمشهر را خدا آزاد کرد در نهم دی ماه نیز دست غیب خداوند یاریگر این انقلاب بود، افزود: 9 دی ماه انقلاب دوباره برای حکومت اسلامی ما بود و اندیشه و تدابیر رهبری اثبات کرد که از مذاکره با دشمن راه به جایی نمی بریم .

,

نماینده طلاب همدانی مقیم قم با بیان اینکه 9 دی ماه روز تشییع جنازه فتنه گر در کشور و یک تودهنی به منحرفان از خیمه انقلاب بود، تصریح کرد:نهم دی ماه باید همواره با بصیرت افزایی و اطاعت پذیری از ولی فقیه گرامی داشته شود.

,

اسدآباد: یوم‌الله ۹ دی یادآور سیلی محکم مردم به یاوه گویان است

, اسدآباد: یوم‌الله ۹ دی یادآور سیلی محکم مردم به یاوه گویان است, اسدآباد: یوم‌الله ۹ دی یادآور سیلی محکم مردم به یاوه گویان است,

امام جمعه اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد صبح امروز در اجتماع با شکوه و مردمی 9 دی در اسد آباد با بیان اینکه نهم دی ماه روز بزرگی است که نظام و انقلاب اسلامی را در مقابل فتنه‌های دشمنان واکسینه کرد، گفت: اجتماع امروز مردم اسدآباد در مسجد جامع  به عنوان قلب تپنده شهر، نشان داد مردم همراه و همگام با رهبر انقلاب هستند.

,

وی یوم‌الله ۹ دی را یادآور سیلی محکم مردم به یاوه گویان دانست و اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در این روز حماسی نشان داد، انقلاب و رهبری خط قرمز مردم بوده و هست و این مردم هیچ‌گاه به فتنه‌گران اجازه عبور از خط قرمزها را نخواهند داد.

,

امام جمعه اسدآباد در ادامه با اشاره به نامه برخی از نمایندگان مجلس به رهبر معظم انقلاب، خطاب به نمایندگان، یادآور شد: در موضوع برجام و پیشنهاد مذاکره با آمریکا، آبی از دشمن گرم نشد؛ حال از مذاکره با اروپا به چه جایی می خواهیم برسیم؟

,

وی با سر دادن شعار مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، تصریح کرد: هنوز برخی نمایندگان مجلس و مسئولان مثل نقل و نبات  از فتنه‌گران اسم برده و اسم فتنه‌گر را زنده می کنند که باید به آنان هشدار داد.

,

آمریکا و استکبار جهانی در مارپیچ قدرت ایران قرار گرفته است

, آمریکا و استکبار جهانی در مارپیچ قدرت ایران قرار گرفته است, آمریکا و استکبار جهانی در مارپیچ قدرت ایران قرار گرفته است,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم حماسی روز 9 دی شهرستان اسدآباد، بااشاره به فتنه 88، اظهار کرد: فتنه ۸۸ محصول جنگ جهانی چهارم است که با اختلاف افکنی، شبهه افکنی، ناامید کردن مردم و فاصله گرفتن آنان از ارزشهای اسلامی، از سوی استکبار جهانی شکل گرفت.

,

جمال شاکرمی با تأکید بر اینکه امروز مسئولان باید خدمت ‌به مردم را بیشتر کنند، افزود: وقتی از شهرستان اسدآباد و زیرساخت‌های آن از مسئولان و فرماندار سؤال کردم، متوجه شدم باید خدمات بیشتری برای این مردم ولایتمدار و خودجوش صورت گیرد.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: با حضور مردم توانستیم استراتژی بزرگ جهان را از آن خود کنیم و به عنوان یکی از کشورهای مطرح و قدرتمند جهان باشیم.

,

وی با بیان اینکه ما در طول ۴۰ سال عمر انقلاب و در گام اول که پر از پیروزی و افتخارات است، فتنه های زیادی را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: حوادث سال ۸۸ محصول تفکرات نخبگان بی بصیرت بود.

,

شاکرمی، مظلوم ترین شخصیت را در دوران انقلاب اسلامی ولایت و رهبری خواند و افزود: امروز باید فکر کنیم که چرا حضرت علی ع در چاه سرفرو می‌برد و چرا عاشورا در تاریخ اسلام رقم خورد، همه این ها محصول بی بصیرتی است.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: امروز این حضور مردم در جای جای کشور و به خصوص شهرستان اسدآباد پیام های زیادی را به صورت سیگنال به مردم جهان مخابره می کند که ما پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده ایم.

,

وی با بیان اینکه امروز یار امام و رهبری افرادی همچون زکزاکی ها هستند، گفت: در سال 88 برخی که ادعای یاری امام می کردند در عمل به امام و آرمان هایش پایبند نبودند.

,

شاکرمی گفت: امروز برخی پشت تریبون‌ها حرف از ولایت و امام و شهدا می زنند اما با گفتمان شهیدان و امام فاصله دارند.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: یار امام و رهبری شیخی در عربستان است که از مظلومیت دفاع می کند و صدای آزادگی سر می دهد.

,

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: ما می دیدیم که در مرز ایران، دشمنان از مرزها اسلحه وارد می کردند که اغتشاش به پا کنند.

,

شاکرمی عنوان کرد: امروز رهبر انقلاب در شرایطی است که هم باید مردم را در نظر داشته باشد هم از دولت دفاع کند و این نشانه مظلومیت ایشان است.

,

وی حادثه ۹ دی را از جنس حوادث سال ۵۷ خواند و بیان کرد: این حادثه به این جهت مهم است که ملت ایران پشت نظام و انقلاب ماندند و از آن دفاع کردند.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به رصد فضا و اشرافیت ایران به منطقه، تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی در مارپیچ قدرت ایران قرار گرفته است و قطعا خوار و ذلیل خواهد شد.

,

نهاوند: هدف دشمنان فشار حداکثری بر جبهه مقاومت و در صدر آن ایران است

, نهاوند: هدف دشمنان فشار حداکثری بر جبهه مقاومت و در صدر آن ایران است, نهاوند: هدف دشمنان فشار حداکثری بر جبهه مقاومت و در صدر آن ایران است,

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، امام‌ جمعه نهاوند در مراسم باشکوه گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی نهاوند گفت: فتنه سال های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ نشان دهنده اوج دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران است.

,

وی اظهار داشت: یوم الله ۹ دی روز حماسه و بصیرت ملت ایران و روز کور کردن چشم فتنه و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

,

امام ‌جمعه نهاوند با بیان اینکه گرامیداشت این روز به دلیل تاثیر آن در مسیر انقلاب اسلامی است، بیان کرد: فشار بر کشورهای محور مقاومت برنامه دشمن و حمله دیشب آمریکا به مواضع حشد الشعبی در همین راستا است.

,

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه امریکا و دشمنان ما هر لحظه در حال فتنه انگیزی هستند، عنوان کرد: هدف دشمنان تضعیف و فشار حداکثری بر جبهه مقاومت و در صدر آن ایران است.

,

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است، گفت: مردم و کاندیداها باید مواظب باشند که بهانه به دست دشمنان ندهند و این مهم با زیرکی و بصیرت امکان پذیر است.

,

مغیثی با اشاره به اشوب های اخیر عراق و لبنان گفت: هدف تمامی این اشوب ها ضربه زدن به جبهه مقاومت است.

,

فتنه سال ۸۸ آزمون مهمی از بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه بود

, فتنه سال ۸۸ آزمون مهمی از بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه بود, فتنه سال ۸۸ آزمون مهمی از بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه بود,

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسین جوشقانیان، استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: فتنه سال ۸۸ آزمون مهمی از بصیرت و التزام عملی به ولایت فقیه بود که عده ای از افراد که سابقه طولانی داشتند در این آزمون مردود شدند.

,

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در اوج تدبیر، درایت، ایمان و شجاعت اتفاقات سال ۸۸ را مدیریت کرد تا توسط مردم به ۹ دی ختم شود.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کسانی که نصیحت ها و سخنان حکیمانه رهبر انقلاب را گوش نکردند آب به آسیاب دشمن ریختند، خاطر نشان کرد: در فتنه بستری ایجاد می شود و در آن بستر دشمنان در حال پیاده سازی نقشه های خود بر می آید و در چنین شرایطی باید پشتیبان ولایت فقیه بود.

,

حجت الاسلام جوشقانیان افزود: عقبه فتنه ۸۸، آمریکایی ها، صهیونیست ها، انگلیسی ها و کشورهای مرتجع منطقه بودند و البته به نفوذی های داخلی نیز دلخوش کرده بودند.

,

وی در ادامه گفت: هرجا با نگاه سازش جلو رفتیم به خفت و خواری افتاده ایم و هرجا انقلابی و جهادی عمل کردیم موفق شدیم.

,

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دو دیدگاه در بحث توسعه مطرح است، عنوان کرد: طرفداران دیدگاه اول معتقدند که برای توسعه باید مدل های غربی را پیاده کنیم که این دیدگاه در داخل هم طرفدارانی دارند و البته این ‌نگاه در مقابل راهبرد رهبرانقلاب و امام است.

,

حجت الاسلام جوشقانیان ادامه داد: نگاه دوم به ظرفیت های داخل، نیروهای انقلابی و جوانان توجه دارد و در عرصه های هسته ای، موشکی، نانو و دفاعی موفقیت های ما مرهون این نگاه است.

,

کبودراهنگ: هر جا که به توانمندی جوانان داخلی تکیه کردیم، جواب گرفتیم

, کبودراهنگ: هر جا که به توانمندی جوانان داخلی تکیه کردیم، جواب گرفتیم, کبودراهنگ: هر جا که به توانمندی جوانان داخلی تکیه کردیم، جواب گرفتیم,

حجت الاسلام حسین علی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان همدان هم سخنران همایش پرشکوه نهم دی ماه در مسجد اعظم شهرستان کبودراهنگ بود.

,

وی با اشاره به اهداف سران فتنه در سال 88 اظهار کرد: تمام برنامه ریزی های فتنه گران برای بعد از انتخابات طراحی شده وهدف اصلی سران فتنه براندازی نظام بود.

,

حجت الاسلام علی با بیان اینکه مهندسی معکوس دشمنان در فتنه ۸۸ نشان از هدف شوم آن ها برای براندازی نظام داشت، تاکید کرد: تفاوت فتنه ۸۸ با فتنه های اخیر این است که در فتنه سبز هدف تغییر ساختار نظام بود ولی در فتنه های اخیر هدف خسارت اقتصادی به کشور است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه استان همدان گستردگی فتنه ۹۸ را بیشتر از فتنه های قبل دانست و عنوان کرد: مستندات کافی حکایت از آن دارد که ایجاد مشکلات معیشتی و وابستگی به بیرون از کشور، هدف اصلی فتنه ۹۸ است.

,

وی با درخواست از مسئولین و مردم جهت حل مشکلات معیشتی کشور بیان کرد: ما پشتیبان دولت و مجلس هستیم و مردم هم پشتیبان نظام هستند، با مدیریت درست دولت و حمایت مردم، تمام مشکلات حل خواهد شد.

,

حجت الاسلام علی با هشدار به برخی مسئولین که چشم امید به خارج از کشور دارند، افزود: مسئولین کشور بدانند هر جا که به توانمندی جوانان داخلی تکیه کردیم، جواب گرفتیم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه استان همدان با بیان اینکه ثمره اعتماد به جوانان را در قدرت نظامی مشاهده می کنیم، گفت: رزمایش مشترک ابرقدرت های نظامی منطقه، نشانگر قدرت بلامنازع نظامی ما در جهان است.

,

وی با انتقاد از تدبیر مسئولین در بحث گرانی های اخیر کشور خاطر نشان کرد: گرانی های بی تدبیرانه با مدیریت مسئولین و نظارت صحیح قابل حل خواهد بود.

,

رزن: امام جامعه میزان تشخیص حق و باطل در فتنه‌هاست

, رزن: امام جامعه میزان تشخیص حق و باطل در فتنه‌هاست, رزن: امام جامعه میزان تشخیص حق و باطل در فتنه‌هاست,

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در اجتماع مردمی 9 دی در شهرستان رزن، اظهار کرد: در روز 9 دی، امت با اتحاد وارد میدان شد و با اراده جمعی شکست دشمنان را رقم زد، لذا 9 دی تبلور امت و امامت بود.

,

وی با بیان اینکه در مسیری که انبیا  برای شکل گیری وحدانیت در جامعه طی می کردند همواره دشمنان به دنبال مشکل تراشی بوده‌اند، گفت: همواره دشمنان تلاش داشته ‌اند جلوی این مسیر تاریخ ساز را بگیرند.

,

نظیری با اشاره به تاسیس انقلاب جهانی توسط امام (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره)، انقلاب را بر اساس یک انقلاب جهانی تاسیس کرد و مستکبران عالم این را بر نمی تابند چرا که با این تعالیم، جایگاه مستکبران و معادلات شرق و غرب به هم خورد.

,

وی با تأکید بر اینکه دشمنان تمام توان خود را به کار بردند تا انقلاب اسلامی را زمین بزنند، افزود: دشمنان با نفوذ در مسئولان و رده‌های مختلف در نظر داشتند تغییر نظام مناسباتی را رقم بزنند.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان فتنه ۸۸ را همچون فتنه های صدر اسلام بر شمرد و تصریح کرد: با توجه به فتنه‌ها، زمان کنونی شبیه ترین زمان به جنگ احزاب است.

,

وی با تاکید بر اینکه امام جامعه معیار و ملاک برای تشخیص است، ادامه داد: امام جامعه میزان تشخیص حق و باطل در فتنه‌هاست و باید برای شناخت مسیر به او توجه شود.

,

نظیری در ادامه شناخت مفاهیم بیانیه گام دوم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تکلیف همه ما این است که بیانیه گام دوم انقلاب را بخوانیم و آن را اجرایی کنیم.

,

وی با بیان اینکه صلاحیت نمایندگان مجلس را با بیانیه گام دوم انقلاب بسنجیم، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب راه را ترسیم کرده و اگر عده ای به نقش رهبری در خنثی سازی فتنه گذشته اشکال دارند باید به ولایت مداری خود شک کنند.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به جایگاه و نقش ویژه نخبگان در خنثی کردن فتنه‌‎ها، اظهار کرد: وقتی نخبگان جامعه در مسائل مختلف ورود نمی‌کنند امام جامعه مجبور است به میدان وارد شود؛ در فتنه ها مردم می فهمند و فتنه را خاموش می کنند.

,

بهار: آقای هاشمی بدون هماهنگی امام رابطه ایران با امریکا را دنبال می کرد

, بهار: آقای هاشمی بدون هماهنگی امام رابطه ایران با امریکا را دنبال می کرد, بهار: آقای هاشمی بدون هماهنگی امام رابطه ایران با امریکا را دنبال می کرد,

حجت الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان بهار در مراسم ۹ دی که صبح امروز در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد، گفت: دشمن از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی متوجه شد که نمی تواند مقابل مردم ایران بایستد بنابراین بعد از جنگ داخلی، جنگ  ۸ ساله را بر ما تحمیل کرد.

,

حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: از همان روزهای جنگ به مهره چینی و نفوذ در شاخه های مختلف در کشور اقدام کردند و در این بین آیت الله منتظری و هاشمی را مورد نظر قرار دادند.

,

وی به ارسال نامه بدون سلام و والسلام مرحوم هاشمی به رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: بروید کتاب راز قطعنامه را بخوانید که مجموعه ای از اسناد نشان می دهد که در سال ۶۰ آقای هاشمی بدون هماهنگی امام جریان نیویورکی ها را راه می اندازد و رابطه ایران با امریکا را دنبال می کرد.

,

امام جمعه بهار با بیان اینکه فتنه در سالهای مختلف وجود داشته است، ادامه داد: وقتی دوم خردادی ها روی کار آمدند در زمان واقعه یازدهم سپتامبر به امریکا نامه نوشتند که ما حاضریم اسرائیل را به رسمیت بشناسیم اما شما ایران را محور شرارت ندانید.

,

حجت الاسلام ارزنده به روایتی از وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد در خصوص اسنادی از جاسوسی مهدی هاشمی پرداخت و گفت: وی در خاطراتش می گوید که اسنادی از جاسوسی مهدی هاشمی پیدا کردیم و به حضور آقای هاشمی بردیم، آقای هاشمی این اسناد را از ما خواست تا با پسرش برخورد کند، ما اسناد را به ایشان دادیم اما دیگر از اسناد خبری نشد و با مهدی هاشمی هم برخوردی صورت نگرفت.

,

وی به وقوع فتنه ۸۸ و دستگاههای ارتباطی آن زمان اشاره کرد و گفت: در آن زمان شبکه های اجتماعی به این شکل نبود و تلفن همراه بیشترین وسیله ارتباطی بود.

,

امام جمعه شهرستان بهار افزود: مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد می گوید: در آن زمان متوجه شدیم که مهدی هاشمی تعداد بسیار زیادی دستگاه شنود از انگلیس وارد کرده که بسیار پیشرفته تر از دستگاههای شنود ماست.

,

وی یکی از فتنه ها را سند ۲۰۳۰ دانست و گفت: یکی از اهداف ۲۰۳۰ کم شدن جمعیت است و برخی ها خواسته و ناخواسته در این مسیر قدم برمی دارند.

,

ملایر: مردم در 9 دی حول محور ولایت، فضای کشور را از فتنه خارج کردند

, ملایر: مردم در 9 دی حول محور ولایت، فضای کشور را از فتنه خارج کردند, ملایر: مردم در 9 دی حول محور ولایت، فضای کشور را از فتنه خارج کردند,

ابراهیم عزیزی، معاون طرح، برنامه‌وبودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه نیز در سالروز حماسه نهم دی‌ماه، در مسجد جامع ملایر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ایمان، اعتقاد و پایبندی بر حق و عدالت شکل گرفت، اظهار کرد:  انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور مردم و مبتنی بر التزام عملی به ولایت و دلدادگی مردم به آن اصل شکل گرفت.

,

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم طاغوت، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند، گفت: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) باشد.

,

معاون طرح، برنامه‌وبودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به نقش رهبری و ولایت فقیه در دوران 40 ساله انقلاب، بیان کرد: با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضور با بصیرت و استقامت به موقع مردم، توطئه‌های دشمنان همواره خنثی‌شده است.

,

وی به توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انواع ظلم و جنایت از طرف آمریکا از جمله حمله به هواپیمای مسافربری ایران، جنگ تحمیلی و حمایت از منافقین در ایران صورت گرفت.

,

عزیزی تحریم، راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی، اختلاف‌افکنی و فتنه را از دیگر جنایات آمریکا و هم‌دستانش علیه ایران دانست و تصریح کرد: سال 88 دشمنان به سرکردگی آمریکا فتنه‌ای علیه نظام اسلامی به راه انداختند و در غبار فتنه نیز عده‌ای اغفال شدند.

,

وی با بیان اینکه فتنه گران با هدایت آمریکا اوج خباثت خود را در روز عاشورای حسینی نشان دادند و به مقدسات دین مبین اسلام هتک حرمت کردند، ادامه داد: در فضای غبارآلود فتنه، رهبر انقلاب همچون خورشیدی نورانی غبارها را کنار زده و باهوش خود کشور را از فتنه نجات داد.

,

معاون طرح، برنامه‌وبودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه، 9 دی را نماد مقاومت و همدلی مردم و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مردم در 9 دی همچون ید واحده با وحدت و یکپارچگی همگانی حول محور ولایت، فضای کشور را از فتنه خارج کردند.

,

عزیزی با بیان اینکه مردم در 9 دی نشان دادند که در حفظ ارزش‌های اسلامی جان ‌فشانی کرده و در مقابل همه مشکلات ایستادگی می‌کنند، اظهار کرد: تمام دنیا در 9 دی به عظمت ایران اسلامی پی بردند و این روز نماد استقلال طلبی، آزادی، عزت و دشمن‌شناسی است.

,

انتهای پیام/

,



 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه