اخبار داغ

مستندساز و کارگردان ایلامی:

شکوه گامهای حاج قاسم در جبهه مهران به یادگار است/ مقاومت در برابر قدره کش های زمان مهمترین وجه شخصیت سردار سلیمانی

شکوه گامهای حاج قاسم در جبهه مهران به یادگار است/ مقاومت در برابر قدره کش های زمان مهمترین وجه شخصیت سردار سلیمانی
مستندساز و کارگردان ایلامی گفت: باید توجه داشته باشیم که زندگی و شخصیت حاج قاسم برای ما جریان ساز بود و مهمترین وجه این جریان، مقاومت در برابر قداره کش های زمان است که بی هیچ درنگی باید به مصاف آن رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،"قدرت باقری"، مستندساز و کارگردان ایلامی در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار گفت: شهادت عمار بصیر انقلاب و ذوالفقار با کفایت سید علی را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم،رهبر معظم انقلاب، هم وطنان ارجمند و همرزمان این مجاهد نستوه تبریک و تسلیت عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , ایلام بیدار, ایلام بیدار,
 
,
وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی برای ما ایلامیان قدری ویژه تر است، چرا که شکوه گام های این ابَر مرد به خدا پیوسته در جبهه مهران و بلندای قلاویزان هنوز هم به یادگار مانده است‌.
,
 
,
باقری افزود: او و همرزمانش در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان دورانی را در خاک های گرم مهران رقم زدند که ایلامیان آنرا فراموش نخواهند کرد. 
,
 
,
مستندساز و کارگردان ایلامی گفت: امروز برایم روز بدی بود، خدا میداند از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم چنان شوکه شدم که نایی برای صحبت کردن ندارم.
,
 
,
وی با اشاره به سیره زندگی حاج قاسم گفت: باید توجه داشته باشیم که زندگی و شخصیت حاج قاسم برای ما جریان ساز بود و مهمترین وجه این جریان، مقاومت در برابر قداره کش های زمان است که بی هیچ درنگی باید به مصاف آن رفت.
,
 
,
باقری ادامه داد: این مسئولیت پذیری  امروزه او را به اسطوره‌ای در دل و جان ایرانیان و آزادیخواهان جهان تبدیل کرده است.
,
 
,
مستندساز و کارگردان ایلامی در پایان گفت: تحمل این هجر برای ما سنگین است و البته ما همه منتقم خون به ناحق ریخته او و دیگر مبارزان و مدافعان اسلام هستیم تا بگوییم:
,
 
,
گر به صد منزل فراق افتاد میان ما و دوست
,
همچنانش در میان جان شیرین منزل است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه