اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه استان ایلام عنوان شد؛

واکنش ائمه جمعه به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

واکنش ائمه جمعه به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
ائمه جمعه شهرستانهای استان ایلام در خطبه های این هفته نمازجمعه به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، ائمه جمعه شهرستانهای استان ایلام در خطبه های این هفته نمازجمعه به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ایلام بیدار, ایلام بیدار,

آمریکا منتظر انتقام سخت باشد/آمریکایی ها باید از منطقه بیرون بروند

, آمریکا منتظر انتقام سخت باشد/آمریکایی ها باید از منطقه بیرون بروند, آمریکا منتظر انتقام سخت باشد/آمریکایی ها باید از منطقه بیرون بروند,
حجت الاسلام والمسلمین" اله‌نور کریمی‌تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: افراد با تقوا اهل کارهای ناپسند نیستند، زیرا برخی‌ها به دنبال رانت و غیبت هستند و با آبروی مسلمان بازی می‌کنند، برخی از مدیران نیز در ارائه وظایف خود به مردم کوتاهی می‌کنند.
,

وی افزود: شهادت چهره نام آشنای مقاومت، مجاهد چهل ساله‌ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سبب شد دشمن در برابر عظمتش سر تعظیم فرو آورد.

,

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: آمریکا با این اقدام خود اشتباه فاحشی مرتکب شد، استکبار با دست خود آخرین میخ را بر تابوت پایگاه نظامیش در عراق کوبید.

,

کریمی‌تبار تاکید کرد: قدرت شیطانی آمریکا در حال ذوب شدن است و این رزمایش نشان داد جمهوری اسلامی با توانمندی ویژه تنها قدرت منطقه است.

,

وی اضافه کرد: مسوولانی که همواره به دنبال برجام هستند، با شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی این موضوع آخرین سخن آنان باشد و با پیام بعدی اعلام کنند انتقام خون این شهید را از امریکا و متحدانش خواهند گرفت.

,

سردار سلیمانی متعلق به همه آزادگان جهان اسلام بود

, سردار سلیمانی متعلق به همه آزادگان جهان اسلام بود, سردار سلیمانی متعلق به همه آزادگان جهان اسلام بود,

حجت الاسلام "سیدعلی حسینی احمد فداله"، امام جمعه ملکشاهی در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن تبریک روز پرستار به پرستاران پرتلاش وزحمتکش گفت: پرستاران نماد فضائل انسانی ومهربانی واز خودگذشتگی هستند که باید قدرشناس این پرستاران باشیم.

,

وی اظهار کرد: همه جبهه مقاومت فرزندان ایران اسلامی هستند.

,

حجت الاسلام حسینی با تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بدست امریکایی های جنایتکارگفت: سردار سلیمانی مالک اشتر زمان بود و فقط متعلق به ایران نبود بلکه متعلق به همه آزادگان جهان اسلام بود وبا شهادت این سردار بزرگ خون تمام مسلمانان جهان به جوش آمد.

,

امام جمعه ملکشاهی گفت: به لطف خدای متعال این خونهای پاک به بار خواهد نشست و مانند خون اربابش امام حسین (ع) یزید و یزیدیان را نابود خواهد کرد.

,

وی یادآور شد: امروز در کشورمان هزاران سلیمانی هست وما نیاز به بمب اتم نداریم، ما این سردار سلیمانی ها را داریم ودشمنان بدانند به زودی پوزه یزید ویزیدیان  را به خاک میمالیم.

,

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: آمریکا و همدستانش آگاه باشند که ملت بصیر ایران اسلامی می دانند که پشت همه قضایا دستهای پلید آنان است.

,

امام جمعه ملکشاهی در پایان گفت: دشمن به همه جناح های ما رحم نمی کند.

,

دشمن منتظر انتقام سخت باشد/آمریکا وایادی اش باید از منطقه بروند

, دشمن منتظر انتقام سخت باشد/آمریکا وایادی اش باید از منطقه بروند, دشمن منتظر انتقام سخت باشد/آمریکا وایادی اش باید از منطقه بروند,

حجت السلام" عمران احمدی"، امام جمعه موقت چرداول در خطبه های نماز جمعه گفت: حاج قاسم با آن همه رشادت وخارج چشم دشمنان بودن مزدش کمتر از شهادت نبود.

,

وی اظهار کرد:شهادت سپهبد سلیمانی باعث افسوس مردم شد واین پیام را به همه مردم رسانده که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

,

احمدی بیان داشت:فتح میمک اولین پیروز انقلاب اسلامی در جنگ تحملیلی وخواهان ثبت این روز در تقویم هستیم وباید به مسئولین باید گفت که حق این مردم در ثبت در تقویم و موارد دیگر ادا نشد.

,

وی بیان داشت:مراسمات مذهبی در شهرستان کم رنگ شده که در این ایام باید مراسمات مذهبی مدنظر مسئولین باشد.

,

امام جمعه موقت چرداول عنوان کرد:آن هایی که قبله آن ها غرب است کی می خواهند بیدار شوند و کی می خواهند بدانند که خون شهدا همش به دست آمریکاست.

,

وی بیان داشت:انتقام خون حاج قاسم را اول از ایادی داخلی گرفت ودشمن باید بداند که انتقام سخت خواهیم گرفت.

,

احمدی در ادامه گفت:انتقام خون حاج قاسم این است که آمریکا ایادی اش از منطقه بروند.

,

امام جمعه موقت چرداول تصریح کرد:حق مردم گرانی وبی تدبیری نیست وحیف است که به این مردم خدمت نکرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه