اخبار داغ

شمسایی در گفت‌وگو با «تهران نیوز»:

حذف پست‌های سپهبد شهید سلیمانی توسط اینستاگرام / حاج قاسم تا ابد در دل مردم ماندگار می‌ماند

حذف پست‌های سپهبد شهید سلیمانی توسط اینستاگرام / حاج قاسم تا ابد در دل مردم ماندگار می‌ماند
پیشکسوت فوتسال ایران گفت: در طول روزهای گذشته سه بار پست‌های مختلفی از این شهید بزرگوار در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کردم اما توسط مسئولان این شبکه اجتماعی، حذف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید شمسایی ، پیشکسوت فوتسال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی شبکه خبری تهران نیوز با بیان این‌که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردی ساده زیست بود اما قدرت جاذبه‌اش باعث شده بود که دشمنان ایران اسلامی از او وحشت داده باشند، گفت: سردار شهید سلیمانی با این‌که مسئولیت مهمی را در کشورمان برعهده داشت و می‌توانست پست‌های مهم دیگری را هم از آن خودش کند، اما جانش را فدای ملت ایران و امنیت کشورمان کرد.

وی گفت: سردار شهید سلیمانی می‌توانست راحت‌ترین زندگی را داشته باشد اما سخت‌ترین راه را انتخاب کرد و تا آخرین نفس، بلای جان گروهک‌های تروریستی در عراق و سوریه بود و اگر می‌بینیم که امروزه خبری از جنایت‌های بی‌رحمانه گروهک‌های داعش در عراق و سوریه نیست، به‌دلیل مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدایی همچون سردار شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم است.

شمسایی با بیان این‌که سردار شهید سلیمانی همیشه برای مردم ایران محبوب بوده و خواهد بود، افزود: قلب حاج قاسم برای مردم می‌تپید و هرگز ایثار و فداکاری‌اش فراموش نخواهد شد و بنده به‌عنوان یک فردی که سال‌ها در عرصه ورزش فوتسال فعالیت کرده‌ام، از شنیدن خبر شهادت ایشان ناراحت هستم و این ناراحتی را در چهره اکثریت مردم دیدم.

وی بیان داشت: در طول روزهای گذشته که خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را شنیدم، سه بار پست های مختلفی از این شهید بزرگوار در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کردم اما حذف شد و مسئولان اینستاگرام در تصورشان، می‌توانند با حذف تصاویر و فیلم‌های مرتبط با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، باعث حذف محبوبیت این شهید بزرگوار از دل مردم بشوند اما باید بدانند که قلب ایرانی‌ها برای شخصیت محبوبی همچون حاج قاسم می‌تپد.

این پیشکسوت ورزشی ایران گفت: خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی یک موج و تلاطم در کشورمان ایجاد کرد و همه رده‌های سنی در سطح جامعه ما، متاثر در غم شهادت این شهید هستند اما دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ایران اسلامی پاسخ این جنایت را خواهد داد و کشورمان سرشار از حاج قاسم سلیمانی است.

شمسایی با بیان این‌که حاج قاسم تا ابد در دل مردم ماندگار می‌ماند، تصریح کرد: ایران اسلامی هرگز به‌دنبال جنگ نبوده است و خواهان صلح است اما در مقابل یاوه‌گویی‌ها و جنایت‌های بیگانگان هم هرگز سکوت نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه