اخبار داغ

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

موشک باران دوپایگاه بزرگ آمریکا سیلی اول بود/ انتقام سخت در راه است

موشک باران دوپایگاه بزرگ آمریکا سیلی اول بود/ انتقام سخت در راه است
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با سیلی اول خواندن، حمله موشکی ایران به دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق گفت: انتقام سخت در راه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در اجتماع بزرگ فاطمی مردم استان به یاد سردار سلیمانی و تقدیر از اقدام قاطع سپاه در برابر اقدام تروریستی آمریکا اظهار کرد: انتقام سخت با یک سیلی کوچک آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  عصر اترک, ، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در اجتماع بزرگ فاطمی مردم استان به یاد سردار سلیمانی و تقدیر از اقدام قاطع سپاه در برابر اقدام تروریستی آمریکا اظهار کرد: انتقام سخت با یک سیلی کوچک آغاز شد., ،,

وی افزود: در این هفته داغ بزرگی بر دلها نشست و دشمن خبیث، نابخرداته و ناجوانمردانه فرزند بزرگی از انقلاب را از ما گرفت.

, .,

سردار چمن با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی، مالک اشتر زمان بود، گفت: شخصیت و مقام این شهید بزگوار را می توان در کلام امام مسملین جستجو کرد.

, .,

وی ادامه داد: شجاعت توام با تدبیر در تمامی میادین، طراحی مقتدر و فرماندهی، همگام با سربازان در خط مقدم از ویژگی های بارزی بود که رهبری در این چند روز برای این شهید والامقام عنوان کردند.

,

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار کرد: سردار سلیمانی علاوه بر میدان نظامی درعرصه های فرهنگی و اجتماعی از جمله در حوادث سیل امسال به یاری مردم شتافتند.

, .,

وی در خصوص بعد سیاسی، حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی فراجناحی برشمرد که این بعد از شخصیت ایشان با حضور شخصیت های مطرح جناح های مختلف در مراسم این شهید به وضوح دیده شد.

,

 سردار چمن گفت: مردم ایران نشان دادند در طول ۴۱ سال همراهی با نظام که یاور ولایت بودند و خطشان را استکبار جهانی جدا کردند و یک صدا تحت فرماندهی رهبری در مقابل استکبار صف آرایی کردند.

,

وی اضافه کرد: ملت ایران ، فرهنگ دفاع و مقاومت را به خوبی دریافتند و در هیچ عرصه ای عقب نشینی نخواهند کرد.

, .,

سرهنگ چمن یکی از ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را دشمن شناسی خواند و گفت: این سردار شهید به خوبی می دانست اسرائیلی که امروز در لانه عنکبوتی خود خزیده و خود را از دست داشتن در شهادت این سردار والامقام مبری می داند، طراح همه توطئه ها و  پشت پرده جنایت ها است.

, .,

وی کارنامه جنایت های 41 ساله  اسرائیل بر علیه ملت ایران و جهان اسلام را غیر قابل کتمان عنوان کرد و افزود: این انتقام سخت با یک سیلی کوچک آغاز شد و برای خون حاج قاسم نمی توان قیمت و اندازه تعیین کرد چراکه او یک فرد و یک ملت نبود بلکه یک امت واحده اسلامی بود.

, .,

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به بیانات امام (ره) که آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: این شیطان بزرگ سردمدار همه جنایت های علیه بشریت است.

, .,

وی بیان داشت: همچنین مقام معظم رهبری روز گذشته در آیین گرامیداشت قیام 19 دی جمع مردم قم اشاره داشتند که دشمنی آمریکا با ملت ایران مقطعی نیست و در واقع دشمنی با ذات و اصل و ماهیت اسلام ناب است.

, .,

سردار چمن اظهار کرد: شهادت، اخلاص و معنویت این سردار والامقام رستاخیزی در عالم اسلام به پا کرد، تشییع میلیونی پیکر مطهر او، زنده بودن انقلاب، وحدت و انسجام ملی و بین المللی در جبهه مقاومت را به رخ دنیا کشید.

, .,

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی شهادت سردارسلیمانی را تجدید میثاق دوباره ملت با امام امت در پیش چشم جهانیان خواند و گفت: دنیا بداند نه تنها ملت، بلکه امت اسلامی سلیمانی اند و مطیع محض ولایت فقیه هستند.

, .,

وی یادآور شد: ایمان، اخلاص و معنویت او به کمک و داد ملت های مظلوم منطقه رسید و وعده صادق او در خشک شدن شجره خبیثه داعش محقق شد که این پیروزیها را مدیون اخلاص تمامی رزمندگان و شهدا هستیم.

, .,

 

,

انتخابات پیش رو در چله دوم انقلاب اسلامی تعیین کننده است

, انتخابات پیش رو در چله دوم انقلاب اسلامی تعیین کننده است, انتخابات پیش رو در چله دوم انقلاب اسلامی تعیین کننده است,

سردار چمن خاطر نشان کرد: هنوز پیکر مطهر سردار در دل خاک آرام نگرفته بود که فرزندان شما در نیروهای مسلح تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با سیلی بیخ گوش او را گرم کردند.

, .,

وی با اشاره به اینکه این حضورهای میلیونی جمعیت به معنای این است که ما پای ولایت و آرمان های شهدا ایستاده ایم.

,

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: این انجام تکلیف سخت در حوزه نظامی را به فرزندان خود در مجموعه نیروهای مسلح واگذار کنید اما در حوزه سیاسی با حضور میلیونی در هم عهدی با شهید قاسم سلیمانی و همه شهدای والامقام جبهه مقاومت این مشتهای گره کرده و خشم انقلابی را در سینه ها گرم نگه دارید.

, .,

وی عنوان داشت: در 22 بهمن ماه پیش رو در سال اول چله دوم انقلاب این مشت های گره کرده را برسر دشمن فرود آورید و با فریاد مرگ بر آمریکا هیمنه پوشالی دشمن را در هم شکنید.

, .,

سردار چمن اضافه کرد: انتقام سخت دیگری را با انجام تکلیف الهی و مشارکت حداکثری و میلیونی هر یک به نیابت از یک سردار سلیمانی پای صندوق های رای تثبیت کنید.

, .,

وی خاطر نشان کرد: انتخابات پیش رو در چله دوم انقلاب اسلامی تعیین کننده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه