اخبار داغ

تحلیل گر مسائل سیاسی:

حاج قاسم سلیمانی در راه امنیت به شهادت رسید/ دشمن بارها از سپاه سیلی خورده است

حاج قاسم سلیمانی در راه امنیت به شهادت رسید/ دشمن بارها از سپاه سیلی خورده است
تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه شهید سلیمانی سرباز ولایت بود و در راه امنیت به شهادت رسید گفت: دشمنان به دلیل این که از سپاه بارها سیلی خورده اند به دنبال هر بهانه ای هستند تا تخریب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حسن عباسی در یادواره شهید سردار نوابی و شهدای عملیات کربلای چهار و پنج که با حضور جمعی از مردم در مسجد امام(ره) بروجرد برگزار شد اظهار داشت: شهید سلیمانی سرباز ولایت بود که در راه امنیت به شهادت رسید و ملت ایران و بسیاری از مسلمانان دنیا تشییع بی نظیری را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: بعد از شهادت حاج قاسم اولین پاسخ به آمریکا و دیگر دشمنان داده شد و پایگاه های نظامی آنها هدف قرار داده شد اما پس از ماجرای حادثه هواپیما عده ای از سواستفاده کنندگان قصد داشتند تا از این فرصت برای ایجاد آشوب استفاده کنند به طوری که در برخی از تجمعات، شعارهای هنجارشکنانه سرمی دادند.

,

این تحلیل گر مسائل سیاسی عنوان کرد: ملت ایران میلیون‌ها حاج قاسم دارد که در مسیر ترسیم شده به راه خود ادامه می دهند و دشمنان بدانند که این پروژه ها در کشور ایران به نتیجه نخواهد رسید.

,

وی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون سپاه پاسداران همیشه در صحنه بوده و خدمات مورد نیاز را ارائه داده است اما دشمنان به دلیل این که از سپاه بارها سیلی خورده اند به دنبال هر بهانه ای هستند تا تخریب کنند.

,

عباسی با اشاره به این که حاج قاسم الگویی برای ملت ایران است گفت: ملت ایران حاج قاسم را برای خود الگو قرار داده و در راه شهدا و حاج قاسم حرکت می کنند و بعد از شهادت شهید سلیمانی، سردار حاجی زاده اقداماتی را با اخلاص و فداکاری انجام دادند که نشان می دهد ملت ایران انسان های بزرگی مانند شهید سلیمانی و سردار حاجی زاده فراوان دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه