اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

استکبار افکار و اندیشه‌های جامعه را نشانه گرفته است

استکبار افکار و اندیشه‌های جامعه را نشانه گرفته است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه کانون های مساجد نباید اجازه دهند که فرهنگ مهاجم، فرهنگ دینی کشور را خدشه دار کند، گفت: امروز استکبار تنها به نفت ما چشم ندارد بلکه افکار و اندیشه های جامعه را هم نشانه گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت السلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین رویداد فهما " فرهنگ هنری مساجد ایران " در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور پدیده ای انقلابی هستند، اظهار کرد: به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان برای اولین بار رهبری از کانون ها نام بردند و دیگران را به همکاری با این مراکز تشویق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک،, عصراترک،,  , حجت السلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین رویداد فهما " فرهنگ هنری مساجد ایران " در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور پدیده ای انقلابی هستند، اظهار کرد: , به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان برای اولین بار رهبری از کانون ها نام بردند و دیگران را به همکاری با این مراکز تشویق کردند.,

وی ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی کانون های فرهنگی و هنری را در یک حرکت جدید قرار داد و جان تازه ای به کالبد کانون ها بخشید.

,

حجت السلام یعقوبی با اشاره به اینکه اسلام یک بعدی نیست، گفت: باید در دو میدان معاد و معاش تلاش کرد، رفاه زندگی خوب است اما در کنارش برای رسیدن به رستگاری نیز باید برنامه ریزی کرد.

,

این مقام مسئول بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مساجد تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری خط را برای ما مشخص کرده اند و سه محور خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی مورد تأکید ایشان باید همواره مدنظر قرار گیرد.

,

وی به حضور فعالانه اعضای کانون های فرهنگی و هنری در فضای مجازی هم تأکید کرد و با اشاره به اینکه باید تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد، تحقق این مهم را به عنوان دیگر رسالت کانون ها نام برد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه