اخبار داغ

فرمانده سپاه کنارک خبر داد:

بازگشایی مسیر مواصلاتی زرآباد جاسک با کمک بسیجیان و پاسداران

بازگشایی مسیر مواصلاتی زرآباد جاسک با کمک بسیجیان و پاسداران
فرمانده سپاه کنارک از بازگشایی مسیر مواصلاتی زرآباد به بندر جاسک با بکارگیری خودروهای سنگین و ادوات لجستیکی سپاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حق پرست در گفت وگو با عصرهامون گفت: به منظور تسریع در روند امدادرسانی به سیل زدگان منطقه، 32 گروه جهادی که از قبل سازماندهی شده بودند بکارگیری شدند.
 
وی افزود: در گام اول سعی بر این بود که مردم گرفتار در سیلاب را از خطر نجات دهیم و در مرحله بعدی نیز امکانات رفاهی و تغذیه ای به آنها ارائه کنیم که این طرح توسط نیروهای جهادگر بسیجی در حال انجام است.
 
وی تصریح کرد: کار امدادرسانی به سیل زدگان از همان ابتدا آغاز شد که روز گذشته نیز بسته های جیره غذایی 72 ساعته بین 5 روستای بخش مرکزی، کهیر و زرآباد که هیچ گونه راه دسترسی ندارند به وسیله بالگردهای سپاه انجام شد.
 
وی ادامه داد: روند خدمات رسانی ها کماکان ادامه دارد که با استقرار آشپزخانه در این منطقه روزانه غذای گرم پخت و میان سیل زدگان توزیع می شود.
 
حق پرست از بازگشایی مسیر مواصلاتی زرآباد به بندر جاسک نیز خبر داد و گفت: با بکارگیری خودروهای سنگین و ادوات لجستیکی سپاه عملیات ترمیم و بازگشایی معابر روستایی و مسیرهای مواصلاتی در شهرستان کنارک نیز در دست انجام است.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه