اخبار داغ

سردار شاهوارپور:

استوارتر از گذشته راه انقلاب را ادامه می دهیم

استوارتر از گذشته راه انقلاب را ادامه می دهیم
سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان در واکنش به تحریم ایشان از سوی آمریکا گفت:قطعا نسبت به مسیری که در پیش گرفته ایم استوارتر از گذشته می شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان در واکنش به اقدام دولت آمریکا مبنی بر تحریم ایشان به دلیل نقض حقوق بشر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت تروریستی آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است ترور سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس نمونه ای از اقدامات ضدبشری آن هاست چنانکه در یمن؛ افغانستان؛ عراق؛ سوریه و سایر مناطق جهان نیز شاهد کشتار مستقیم مردم توسط مزدوران دولت تروریست آمریکا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود : دشمنان گمان می کردند بعد از حوادث لبنان و عراق در ایران نیز ناآرامی هایی با محوریت خوزستان تداوم پیدا می کند ولی حضور میلیونی مردم اهواز در تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقشه آن ها را برهم زد و همانطور که سیدحسن نصرالله گفته بود موجب یاس و ناامیدی حکام مرتجع منطقه شد.
,
 
,
فرمانده سپاه خوزستان گفت: این تحریم نشان از پایداری پاسداران و بسیجیان خوزستانی در دفاع از کیان نظام اسلامی تحت رهبری معظم انقلاب است.
,
 
,
سردار شاهوار پور اضافه کرد: با اراجیفی که آمریکایی ها مطرح می کنند قطعا نسبت به مسیری که در پیش گرفته ایم استوارتر از گذشته می شویم.
,
 
,
انتهای خبر/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه