اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:

بیش از ۱۰۰ پایگاه در سطح خراسان‌جنوبی آماده جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان است

بیش از ۱۰۰ پایگاه در سطح خراسان‌جنوبی آماده جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان است
رفیعی گفت: ۱۰۸ پایگاه در استان کمک‌های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان را جمع آوری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان،اظهار کرد: ۱۰۸ پایگاه در استان کمک‌های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۵۹ مرکز نیکوکاری و ۴۹ اداره کمیته امداد و مساجد خراسان جنوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: با توجه به ظرفیت خوب مراکز نیکوکاری ۵۹ مرکز نیکوکاری و ۴۹ دفتر کمیته امداد در شهرستان ها، مراکز بخش ها، پایگاه های ثابت و سیار برنامه ریزی شده و آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی هم استانی ها و خیرین برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان هستند.
,
 
,
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره حساب کمیته امداد بانک ملی مرکزی بیرجند ۰۱۰۱۳۴۶۸۴۹۰۰۶ و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ نزد کمیته امداد صندوق امداد ولایت واریز کنند.
,
 
,
رفیعی عنوان کرد: کمک های غیر نقدی و اقلام ضروری مردم سیل زده سیستان و بلوچستان شامل پوشاک، مواد غذایی، اقلام بهداشتی، کالاهای اساسی و با دوام شامل پتو، یخچال، لوازم خانگی و ... است که خیرین و اقشارمختلف مردم می توانند کمک های خود را به مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد و پایگاه های ثابت و سیار مستقر کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند.
,
 
,
وی اظهار کرد: لوازم ضروری سیل زدگان سیستان و بلوچستان، شامل پتو و کالای خواب، لوازم آشپزخانه (ملزومات پخت و پز و غذا خوری)، موکت، زیرانداز و سایر اقلام مشابه (به صورت نو و استفاده نشده باشد) می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه