اخبار داغ

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

نجات ۶۶ نفر گرفتار در برف در آذربایجان غربی

نجات ۶۶ نفر گرفتار در برف در آذربایجان غربی
معاون امداد و نجات هلال ‌احمر آذربایجان‌ غربی گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده ‌های مواصلاتی استان به ۶۶ مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده و آنان را نجات دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مسافر در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به امدادرسانی های امدادگران هلال احمر استان در جاده های مواصلاتی، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۹ نیروی امدادی در قالب ۶ تیم و ۵ دستگاه خودرو امدادی و کمک‌ دار به ‌کارگیری شدند تا به حادثه ‌دیدگان ناشی از برف و کولاک امدادرسانی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، با بیان اینکه حادثه دیدگان عمدتا در ۶ شهر استان امدادرسانی شدند، افزود: سرنشینان این خودروها در جاده‌ های مواصلاتی شهرستان‌ های ارومیه، سردشت، مهاباد، اشنویه، تکاب، چالدران و سایر محورهای مواصلاتی امدادرسانی شدند و ۴ نفر از آنان نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره‌ مند شدند.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، با اشاره به تعداد خودروهای گرفتار در برف که توسط امدادگران نجات یافتند، گفت: در مجموع به ۲۲ خودرو  حادثه‌دیده طی این مدت در جاده ‌های مواصلاتی این استان امدادرسانی شد.

,

وی، تاکید کرد: با توجه به ادامه بارش ها در استان، امدادرسانی تیم ‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان ‌غربی همچنان ادامه دارد و کمک به بستن زنجیرچرخ و بازگردان خودروهای منحرف شده به مسیر اصلی از جمله خدماتی است که نیروهای هلال ‌احمر به مسافران ارائه می‌ کنند.

,

مسافر، تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی‌ ها مسافران برای تردد باید زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی، سوخت کافی و لباس گرم به‌ همراه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه