اخبار داغ

در آخرین روزهای دیماه؛

بارش برف نیم متری در آلوارس/ اردبیل زمستان واقعی را احساس کرد

بارش برف نیم متری در آلوارس/ اردبیل زمستان واقعی را احساس کرد
اردبیلی که زمستان را در پاییز تجربه می کرد پایان دیماه آغاز فصل برفی این استان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، امسال میزان روزهای برفی و یخبندان در استان اردبیل به اندازه زیادی کاهش بود و با اینکه زمستان اردبیل از پاییز شروع می شود ولی سال 98 اردبیلی ها زمستان را از اواخر دیماه تجربه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

در اخرین روزهای دیماه هوای اردبیل بارش های سنگین را تجربه کرد به طوری چند روز متوالی به علت برودت و بارش های زیاد مدارس اغلب شهرستانهای استان تعطیل شد.

,

1828677

, 1828677,

بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز و فردا آسمان استان ابری توام با هوای سرد بوده و با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در منطقه و رطوبت کافی در جو، همچنان تا صبح فردا (دوشنبه 30 دی) در مناطقی از استان بارش متناوب و خفیف برف و باران پیش بینی می شود.

,

بارش برف در آلوارس به نیم متر رسید/هوای اردبیل تا آخر هفته سرد خواهد بود

, بارش برف در آلوارس به نیم متر رسید/هوای اردبیل تا آخر هفته سرد خواهد بود,

1828673

, 1828673,

به گزارش هواشناسی استان اردبیل، از ظهر فردا تا آخر هفته از میزان ابرناکی کاسته شده و سامانه فعال بارشی در سطح استان پیش بینی نمی شود و طی امروز و فردا به دلیل وزش باد (گاهی با سرعت تند) در گردنه ها و جاده های مواصلاتی استان کولاک برف نیز انتظار می رود.
 تا آخر هفته با تقویت پرفشار سطح زمین، هوای سرد در سطح استان ماندگار شده و در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب ها و ساعات اولیه صبح هوای بسیار سردی حاکم می شود.
فعالیت سامانه بارشی طی 48 ساعت گذشته بصورتی بود که آلوارس (سرعین) نیم متر برف را تجربه کرد.

,
,
,

1828679

, 1828679,

به گفته علی رحمتی مدیرکل راهداری استان اردبیل  تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان جریان دارد و در محور اردبیل - خلخال فقط با زنجیرچرخ میسر است.

,

اداره گاز استان اردبیل هم به اردبیلی ها توصیه کرد  ضمن صرفه جویی در مصرف گاز خانگی و مدیریت حامل های انرژی، جهت جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی تمهیدات لازم انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه