اخبار داغ

با امضای یک طومار صورت گرفت؛

تجمع دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی در محکومیت هنجارشکنی‌های اخیر

تجمع دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی در محکومیت هنجارشکنی‌های اخیر
دانشجویان انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه در محکومیت هنجارشکنی‌ها و هتک‌ حرمت‌های اخیر عده‌ای دانشجونما در این دانشگاه تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،تجمع خودجوش دانشجویان ولایی و انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه عصر امروز یکشنبه در داخل این دانشگاه برگزار شد و دانشجویان اعلام کردند که اجازه فتنه‌گری در فضای دانشگاه به عناصر خودفروخته ضدانقلاب نمی‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

آنها ضمن محکومیت این اقدامات و هتاکی‌ها که در هفته گذشته رخ داد با سر دادن شعارهای «آشوبگر بی ریشه، اینجا دمشقنمیشه»، «آشوبگر روانی، داعش ما شمایی»، «فتنه‌گران خودفروش، بی غیرت و وطن فروش» و… به این مسائل واکنش نشان دادند.
 

,
,

, ,

دانشجویان انقلابی همچنین با شعارهای «ملت ما خسته نیست، دست سپاه بسته نیست»، «اگر سپاهی نبود، داعش الان اینجا بود»، «مرگ بر مسئولان سازش‌کار»، «پناه ایران زمین، سپاه مستضعفین» و «کشته ندادیم که سازش کنیم، قاتل سردار را ستایش کنیم» به حمایت از سپاه پاسداران پرداختند و از آنها برای سیلی سختی که به آمریکا جنایتکار در ماجرای موشک‌بارانعین‌الاسد زدند قدردانی کردند.

,

, ,

پرچم آمریکا که مقابل درب ورودی دانشگاه رازی روی زمین پهن شده بود توسط حاضرین از اساتید و دانشجویان انقلابی و ولایی لگدمال شد.

,

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل هم از سوی دانشجویان سر داده و پرچم‌های این دو رژیم جنایتکار و غاصب هم توسط آنها به آتش کشیده شد.

,

 

,

, ,

دانشجویان در این حرکت خودجوش دستنوشته‌هایی هم با خود به همراه آورده بودند که برخی از آنها عبارتند از «مذاکره با حرامزادگان ممنوع»، «سپاه آبروی آمریکا را لگدمال کرد» و «مسئولان با قاتلان سردار مذاکره ممنوع».

,

 

,

دانشجویان در این مراسم با سربندهای «لبیک یا خامنه‌ای» هتکحرمت به ساحت رهبر معظم انقلاب در حوادث اخیر را محکوم و اعلام کردند که در خط ولایت آماده شهادت در دفاع آرمان‌های والای انقلاب هستند.

,

حجت‌الاسلام قلندری مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه رازی نیز در بین دانشجویان به ایراد سخنانی در راستای بصیرت‌افزایی برای دانشجویان پرداخت.
 

,
,

, ,

در پایان این مراسم بیانیه‌ای در محکومیت فتنه‌انگیزی‌های اخیر در کشور و در دانشگاه رازی قرائت شد که حاضران با شعالالله‌اکبر آن‌را تأیید کردند؛ همچنین طوماری نیز در این خصوص توسط دانشجویان و اساتید انقلابی حاضر امضا شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه