اخبار داغ

مسؤول بسیج جامعه زنان استان کردستان خبر داد:

همایش بانوان انقلابی در سنندج برگزار می شود

همایش بانوان انقلابی در سنندج برگزار می شود
مسؤول بسیج جامعه زنان استان کردستان از برگزاری بیش از 244 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در کردستان خبر داد و گفت: همایش بانوان انقلابی با حضور نسل اول و سوم انقلاب اسلامی 16 بهمن ماه با حضور خواهران بسیجی در سنندج برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بتول سرکانی در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به فرموده رهبر کبیر انقلاب «اگر زنان نبودند، این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید». 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: زنان‌ نه‌ تنها در پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ سهم‌ بزرگی‌ ایفا کردند، بلکه‌ در تثبیت‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ و تداوم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ حرف‌ نخست‌ را زدند و با حضور در صحنه‌ انقلاب‌ اسلامی‌، توطئه‌های‌ دشمنان‌ را در عرصه‌های‌ گوناگون‌ فرهنگی‌، نظامی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌ و سیاسی‌ نقش‌ بر آب‌ ساختند.

,

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلف و جامعی را در دست اجرا داریم گفت: در این دهه 244 برنامه شاخص فرهنگی در سطح استان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

,

برگزاری همایش بانوان انقلابی در سنندج

, برگزاری همایش بانوان انقلابی در سنندج,

سرکانی خاطر نشان کرد: همایش بانوان انقلابی با حضور نسل اول و سوم انقلاب اسلامی 16 بهمن ماه با حضور خواهران بسیجی در سنندج برگزار می شود.

,

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر آئین‌های دهه فجر اندیشیده شده است که اهم این برنامه‌ها شامل، برگزاری یادواره شهدای زن، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای زن در سطح استان، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات قرآنی در سه رشته حفظ، قرائت و مفاهیم، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، مسابقات فرهنگی، غباررویی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، کارگاه تحکیم بنیان خانواده، برپایی نمایشگاه اعتیاد، اهداء بسته حمایتی برای افراد نیازمند است.

,

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

, برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی,

وی ادامه داد: آسیب‌های مقابله با مُدگرایی و سبک زندگی اسلامی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از بسیجیان نمونه، تجلیل از بانوان انقلابی و برپایی ایستگاه صلواتی در مراسم 22 بهمن، مراسم چهلم سردار سلیمانی و ... از دیگر این برنامه‌هاست.

,

سرکانی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر باید به گونه‌ای اجرایی و مدیریت شود که رنگ وبوی مردمی به خود بگیرد. گفت: دهه فجر بهترین فرصت است تا دستاوردهای نظام به درستی میان مردم بویژه نوجوانان که در ایام انقلاب نبودند، بیان شود.

,

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن از هر دسیسه‌ای برای ناکارآمد نشان دادن این نظام تلاش کرد ولی با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری و همراهی مردم با شکست مواجه شد بنابراین ایران اسلامی دارای ملتی قدرشناس و وفادار به آرمانهای نظام و رهبری است که در این زمینه باید تمام تلاش مسئولین بر ارائه خدمات شایسته به مردم باشد.

,

عناوین روز شمار دهه فجر انقلاب اسلامی 98

, عناوین روز شمار دهه فجر انقلاب اسلامی 98,

وی عناوین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی سال 98 را به شرح ذیل تشریح کرد.

,

12 بهمن نخستین روز دهه فجر «ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام» 

,

13 بهمن «تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی»

,

14 بهمن«جوان انقلابی، جهاد علمی، امید آفرینی»

,

15 بهمن«مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید»

,

16 بهمن«سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده»

,

17 بهمن«معنویت، ایثار و شهادت، برگزاری نشست روشنگری»

,

18 بهمن«قرآن و عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید »

,

19بهمن«امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلاب اسلامی»

,

20 بهمن «مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد»

,

21 بهمن«جهاد، مقاومت، استکبارستیزی»

,

22 بهمن «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دلها»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه