اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

وزارت امور خارجه مواضع قاطع در راستای سیاست های انقلابی ایران بگیرد/اظهارات ظریف در جهت منافع چه کسی است؟

وزارت امور خارجه مواضع قاطع در راستای سیاست های انقلابی ایران بگیرد/اظهارات ظریف در جهت منافع چه کسی است؟
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اظهارات اخیر ظریف در میدان جنگ با آمریکا واقعا چه معنی و مفهمومی دارد و در جهت منافع چه کسی این مسائل مطرح می شود، گفت: وزارت امور خارجه مواضع قاطع در راستای سیاست های انقلابی ایران بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم کارخانه ای نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه ، اظهار داشت: اتخاذ مواضع این چنینی از سوی آقای ظریف در طول این چند سال مسئولیت او، بارها و بارها تکرار شده است.

وی ادامه داد: همین مواضع انتحاری باعث شد تا توافق برجام به صورت یک توافقنامه بی بنیان و سست بنا شود که نه تنها تحریم های لغو نشود بلکه تحریم های بیشتری بر ملت ایران اعمال شود.

این کارشناس سیاسی افزود:  در شرایطی که در منطقه نهضت خونخواهی شهید سلیمانی به بهای اخراج جرثومه فساد و شیطان بزرگ  مطرح می شود و ملت ایران با حماسه ده ها میلیونی که در طول تاریخ بشریت بی سابقه بود است و مسئله خونخواهی و انتقام سخت را سرمی دهند؛ رد نکردن درخواست آمریکا برای مذاکره چه پیامی دارد؟

وی اضافه کرد: وزارت امور خارجه تابلو سیاسی هر کشوری است سیاست جمهوری اسلامی ایران اعلام مواضع یکپارچه ملت ایران و حتی کل منطقه در جریان اخیر است که یک‌باره در وسط میدان جنگ این چنینی پالسی به دشمن داده می شود؛ واقعا چه معنی و مفهمومی دارد و در جهت منافع چه کسی این مسائل مطرح می شود؟

کارخانه ای با اشاره به اینکه رهبری بارها و بارها فرمودند من به آمریکا بدبین هستم، خاطرنشان کرد: متاسفانه این هشدارهای رهبری مورد توجه قرار نگرفت و برجام منعقد شد و نتیجه آن را هم دیدیم.

وی ابراز داشت: رهبری بعد از شهادت سردار نام‌آور ایرانی به صراحت اعلام کردند که مسئله مذاکره با آمریکا منتفی است و این مسئله بدیهی است که کسی با قاتل مذاکره نمی کند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: وزارت امور خارجه در خصوص این مسئله که قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرده است مواضع قاطع و سریع در راستای سیاست انقلابی و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه