اخبار داغ

امام جمعه اردبیل:

ورودی اردبیل سیمای مناسبی ندارد

ورودی اردبیل سیمای مناسبی ندارد
امام جمعه اردبیل در آیین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اردبیل نسبت به روند اجرایی پل میدان قدس انتقاد کرد و با بیان اینکه پل قدس هچون جنازه‌ای در شهر اردبیل است، گفت:اگر شهرداری توان‌ احداث پل را نداشت بهتر بود چنین پروژه ای را آغاز نمی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل پیش از ظهر امروز در آیین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اردبیل، با انتقاد از عملکرد شهرداری اردبیل، گفت: معاونت‌ فرهنگی شهرداری اردبیل باید بیشتر از این فعالیت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه  اولویت شهرداری اردبیل تکمیل پل قدس قرار گیرد، گفت: پل قدس هچون جنازه‌ای در شهر اردبیل است و اگر شهرداری توان‌ احداث آن را نداشت بهتر بود  چنین پروژه را آغاز نمی کرد.

,

امام جمعه اردبیل به ظاهر ورودی های اردبیل نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ورودی‌ شهر اردبیل از سمت مغان‌ در شان‌ شهروندان نیست، گفت: اینجا همان ورودی شهر از سمت کشور آذربایجان‌ است و صد افسوس که سیمای نامناسبی را شاهد هستیم و هرسال بر این موضوع تاکید میشود اما مدیران شهری کم توجه هستند.

,

وی با بیان اینکه در این بحران مالی، کارهای شهرداری ارزشمند است گفت: در اطراف بقعه‌شیخ صفی باید تندیس‌هایی نصب شود تا این نمادها از زبان تاریخ با گردشگران سخن بگویند.

,

امام جمعه اردبیل در پایان سخنان خود به آینده پیش روی اردبیل اشاره کرد و گفت: برای آینده ترافیک شهری اردبیل باید کارهای اساسی صورت بگیرد و در این راستا نباید برای شهروندان ایجاد رنج و زحمت کرد.

,
شایان ذکر است پروژه «پل قدس» اردبیل که احداث آن از ۱۲ سال قبل توسط شهرداری و با هدف مدیریت ترافیک شهری و عنوان نماد معماری شهر آغاز شده و برنامه ریزی و عملیات اجرایی ساخت آن نیز پس از گذشت ۵ سال هنوز به نتیجه قابل قبولی نرسیده است.
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه