اخبار داغ

سردار فدا مطرح کرد؛

حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا پس از 71 سال؛ دستاورد شهادت سردار سلیمانی

حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا پس از 71 سال؛ دستاورد شهادت سردار سلیمانی
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: در 71 سال گذشته که هیچ دولت و هیچ ارتشی جرئت حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکایی را نداشت این امکان برای ایران فراهم شد که مراکز نظامی امریکایی در عراق مورد حمله قرار بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از به گزارش صاحب نیوز؛ سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در جشنواره رسانه ای ابوذر بیان کرد: شهدای قبل از سال 57 نه امام را دیدند و نه طعم پیروزی را چشیدند و بسیاری از اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب را مشاهده نکردند و خون پاک آن ها قبل از این سال ها ریخته شد، اما کارهایی بزرگی از سوی آن ها انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: نام این جشنواره رسانه ای به نام ابوذر مزین است و بهترین مشخصه این فرد راستگویی اوست.؛ شبی که پیامبر هجرت کردند و امام علی(ع) به جای او در بستر خوابیدند، ابوذر پیامبر را می برد و به ابوذر گفتند کجا میروی گفت پیامبر را می برم و کسی حرف او را باور نکرد و آن حرکت عظیم تاریخی شکل گرفت.

,

وی خاطر نشان کرد: رسانه ما بر خلاف رسانه غربی و کار غربی ها که اغواگری و هوچی گری و عوض کردن حقیقت و همچنین نشان دادن دروغ و ابهام است، ظرفیت بالایی دارد تا در راستای صداقت و درستی و راستی مردم را اغناء کند.

,

سردار فدا تصریح کرد: وظیفه سنگینی روی دوش رسانه هاست و حرکت در این راه سخت است، خیلی از اتفاقاتی که امروزه در کشور ما می افتد مربوط به این است که بخش عمده ای از این موضوع رعایت نمی شود.

,

وی ادامه داد: قبل از انقلاب روزانه 6 میلیون بشکه نفت تولید می کردیم و 30 میلیون جمعیت داشتیم و همه چیز ما از خارج می آمد، حتی سیب و پرتقال ما لبنانی بود، جشن هایی که برگزار می کردند با غذاهای کشورهای اروپایی بود اما امروز 82 میلیون جمعیت داریم و 1 میلیون فروش نفت هم نداریم و در ابعاد مختلف در قطع وابستگی ها به خارج دارای رتبه هستیم.

,

سردار فدا افزود: رسانه و صداقت در رسانه می تواند شهادت حاج قاسم سلیمانی و اسوه بودن او را در دل منطقه با چشم انداز خوبی تعریف کند، اولین مشخصه حاج قاسم هم صداقت، مؤمن بودن و انقلابی بودن بود و کاری کرد که در امریکا هم برای او مراسم بزرگداشت گرفتند.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) وی در 41 سال انقلاب همراه با امام و رهبری بود، در همین ایام خیلی ها با همان پرواز تاریخی از پاریس به ایران آمدند اما بعد از حضرت امام در مسیر انقلاب نماندند و تغییر پیدا کردند.

,

وی با بیان این که قاسم سلیمانی مدیر توانمند و مدیری شجاع بود که قابلیت های زیادی داشت و به معنای واقعی کلمه نظامی بود، تصریح کرد: حاج قاسم فرزندانی تربیت کرد که تا امروز نه طلب کار نظام بودند، نه آقازاده بود و نه رانت خوار، دیدیم که دختر سردار سلیمانی گفت خود ما هم آماده دفاع از انقلاب هستیم.

,

سردار فدا اذعان کرد: پیامدهای این شهادت را رسانه ها باید بازگو کنند تا پشتوانه عظیم مردمی در دفاع از ولایت را به صحنه بیاوریم.

,

فرمانده سپاه استان گفت: دو صحنه 22 بهمن و انتخابات در پیش رو دو صحنه امتحان است تا بتوانیم به برکت خون این شهدا بار دیگر امتحان خوبی در پیش داشته باشیم و مشتی بر دهان ایادی استکبار وارد کنیم.

,

وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در جبهه های مقاومت خاطر نشان کرد: خون حاج قاسم باعث وحدت و انسجام ملی شد، کاری که باید انجام می داند و مردم را اغناء می کردند تا گله مندی آن ها برطرف شود، باعث شد خون این شهید آب روی آتش باشد، این شهادت وحدت دو ملت ایران و عراق را هم به دنبال داشت.

,

سردار فدا تصریح کرد: اخراج امریکایی ها از عراق و منطقه و رویش های جدید در منطقه از دیگر برکات خون این سردار مقاومت بود.

,

وی اعلام داشت: در 71 سال گذشته که هیچ دولت و هیچ ارتشی جرئت حمله به پایگاه های نظامی امریکایی را نداشت این امکان برای ایران فراهم شد که مراکز نظامی امریکایی در عراق مورد حمله قرار بگیرند و مطمئن باشید با صداقت و حضور همه جانبه از انقلاب ایده ها و آرمان ها و اهداف حاج قاسم بر زمین نمی ماند.

,

سردار فدا در پایان گفت: بخش عمده ای از حفظ مردم در صحنه دفاع از انقلاب بر عهده رسانه هاست و از خداوند متعال توفیق برای همه اهالی رسانه مسئلت می کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه