اخبار داغ

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان:

فرهنگیان نسبت به سوء استفاده از سند تحول مطالبه گری کنند

فرهنگیان نسبت به سوء استفاده از سند تحول مطالبه گری کنند
محمد ملایی گفت: فرهنگیان نسبت به سوء استفاده از سند تحول بنیادین و تفاسیر غلط از مدرسه محوری، مطالبه گری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ظهر امروز سومین همایش مقاومت باعنوان «رویکرد معلم، ولایتمداری و انتخاب صحیح» با حضور فرهنگیان همدان در تالار معلم همدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, ظهر امروز سومین همایش مقاومت با, عنوان «رویکرد معلم، ولایتمداری و انتخاب صحیح» با حضور فرهنگیان همدان در تالار معلم همدان برگزار شد.,

در ابتدای این همایش محمد ملایی مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه سلسله نشست های مقاومت فارغ از حاشیه های خاص سیاسی برگزار می شود: اظهار کرد: دهه فجر امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی شرایط خاصی را برای نظام در منطقه ایجاد کرده است.

,

وی افزود: پس از رخداد حادثه تروریستی فرودگاه بغداد مقاومت در منطقه توسط مردم یک موج آزادی خواهی را ایجاد کرد که این موج موجب خروج آمریکایی ها از منطقه می شود.

, وی افزود: پس از رخداد حادثه تروریستی فرودگاه بغداد مقاومت در منطقه توسط مردم یک موج آزادی خواهی را ایجاد کرد که این موج موجب خروج آمریکایی ها از منطقه می شود.,

ملایی با تاکید بر اینکه اگر مقاومت ۲۰ هزار شهید مدافع حرم نبود به فرموده مقام معظم رهبری امروز باید با داعش و تکفیری ها در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم، ادامه داد: این مجاهدت های خاموش باید سینه به سینه به نسل آینده انقلاب گفته شود.

,

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه این پیروزی و مجاهدت های عظیم جبهه مقاومت با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: باید با تمام توان از راهبردها و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه بهره گرفت.

, مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه این پیروزی و مجاهدت های عظیم جبهه مقاومت با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: باید با تمام توان از راهبردها و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه بهره گرفت.,

وی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: تدین، اخلاص، دین مداری، ساده زیستی و شجاعت افراد برای نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مدنظر انتخاب افراد قرار گیرد.

,

ملایی با بیان اینکه یک سوم نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند، گفت: باید توجه کرد که رای ما به افراد اثربخش، آینده خوبی را رقم خواهد می زد.

,

وی در خصوص اینکه قرار بود بودجه آموزش و پرورش استانی شود، اضافه کرد: اگر مجلس ما قوی بود نمی گذاشت چنین طرحی تصویب و توسط دولت چنین لایحه ای ارائه  شود.

,

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان در خصوص اجرای طرح انتخاب دبیران توسط مدیران مدارس نیز یادآور شد: این طرح به دلیل برخی بی عدالتی ها و سوء استفاده ها نباید اجرا شود.

,

وی در مورد توزیع برخی کتب و نشریات در مدارس استان نیز عنوان کرد: باید محتوای این کتب مورد توجه قرار گیرد چراکه دشمن از این طریق می خواهد در فرهنگ ما نفوذ کند.

,

ملایی خطاب به فرهنگیان ادامه داد: باید شما فرهنگیان نسبت به سوء استفاده از سند تحول بنیادین و تفاسیر غلط از مدرسه محوری مطالبه گری کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه