اخبار داغ

رئیس بنیاد مستضعفان:

املاک بنیاد مستضعفان برای گره‌گشایی از مردم و توسعه است/ سفارش‌های مقام معظم رهبری برای شهرستان مرزی محروم

املاک بنیاد مستضعفان برای گره‌گشایی از مردم و توسعه است/ سفارش‌های مقام معظم رهبری برای شهرستان مرزی محروم
فتاح با بیان این‌که املاک بنیاد مستضعفان باید بتواند در خدمت توسعه باشد نه‌این‌که مانع شود گفت: املاک برای گره‌گشایی از مردم و توسعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که خداوند را شاکر هستم که توفیق نصیبم شد به استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند سفر کنم گفت: سفرهای ما در دوره‌ها و مسئولیت‌های مختلف به استان خراسان جنوبی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: از خاطرم نمی‌رود اولین سفر استانی در زمان مسئولیت وزارت نیرو همراه با هیئت دولت به بیرجند آمدم و اولین تصمیمی که در وزارت نیرو گرفتم در خراسان جنوبی بود.

,

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: به اسدیه رفته بودیم و در یک روستا بودیم که گفتند سه هزار نفر در استان به دلیل عدم‌توانایی در پرداخت حق انشعاب نمی‌توانند از نعمت برق برخوردار شوند که گفتم به همه، رایگان بدهند تا کسی به دلیل نداشتن پول از نعمت برق محروم نشود.

,

فتاح اظهار کرد: در آخرین روز سال در 28 اسفند به روستای دهسلم نهبندان رفتن و برای انشعاب برق آن روستا اقدام کردیم.

,

پیگیر نیروگاه قاین هستم

, پیگیر نیروگاه قاین هستم, پیگیر نیروگاه قاین هستم,

وی افزود: در زمان مسئولیت وزارت نیرو تصمیم گرفتم نیروگاه قاین را ایجاد کنیم که بعد از مسئولیت ما تکمیل شد و همچنان از وزارت نیرو پیگیر هستم چراکه ایده‌ای در این خصوص دارم.

,

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در زمان مسئولیت بنیاد تعاون سپاه و در زمان مسئولیت کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله‌علیه اقداماتی در حد وسع انجام دادیم.

,

فتاح یادآور شد: آقای نوبخت به ما یک نهار داد و تفاهم‌نامه‌ای امضا کرد. قرار بود 5 هزار واحد مسکونی برای محرومان طبق تفاهم‌نامه دولت و کمیته امداد ساخته شود که به آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفتم ما سهم 50 درصد خود را می‌دهیم و این تعداد را 10 هزار واحد کنید که موافقت شد و در همان‌جا مطالب تفاهم‌نامه تغییر کرد و ساخت 10 هزار واحد مسکونی محرومان به امضا رسید.

,

وی با بیان این‌که دلبستگی ما به مردم خراسان جنوبی به دلیل مردم این استان است تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی همیشه برای نظام اسلامی مایه خیروبرکت هستند.

,

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: چند بار از رهبری معظم شنیدم سفارش‌هایی برای مردم نهبندان داشتند.

, چند بار از رهبری معظم شنیدم سفارش‌هایی برای مردم نهبندان داشتند., چند بار از رهبری معظم شنیدم سفارش‌هایی برای مردم نهبندان داشتند.,

انتخاب شهرستان درمیان جهت آبادانی

, انتخاب شهرستان درمیان جهت آبادانی, انتخاب شهرستان درمیان جهت آبادانی,

فتاح اظهار کرد: 7 ماه در بنیاد مستضعفان مسئولیت دارم و حدود 16 استان رفتیم و دنبال فرصت بودیم به استان بیاییم و جوابی برای نماینده ولی فقیه در استان و مردم استان داشته باشیم که در این خصوص مطالعاتی انجام و شهرستان درمیان انتخاب شد.

,

وی با بیان این‌که بنیاد مستضعفان باید نسبت به قبل بهتر عمل کند و می‌خواهیم خدمات بیشتر باشد افزود: این با حمایت نماینده ولی فقیه و همراهی مدیران استانی انجام می‌شود.

,

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: شهرستان درمیان اولین شهرستانی است که به لیست قبلی جهت آبادانی اضافه می‌شود و در آینده به سایر شهرستان‌ها نیز پرداخته خواهد شد.

,

فتاح افزود: هنوز عضو هیئت‌امنای کمیته امداد هستم و از این جهت نیز پیگیر هستم.

,

وی با اشاره به موضوع املاک بنیاد مستضعفان اظهار کرد: مسئول املاک بنیاد مستضعفان آقای سید صولت مرتضوی است که استاندار خراسان جنوبی بوده و شناخت دارد.

,

املاک بنیاد مستضعفان برای گره‌گشایی از مردم و توسعه است

, املاک بنیاد مستضعفان برای گره‌گشایی از مردم و توسعه است, املاک بنیاد مستضعفان برای گره‌گشایی از مردم و توسعه است,

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: املاک بنیاد مستضعفان باید بتواند در خدمت توسعه باشد نه‌این‌که مانع شود.

,

فتاح تأکید کرد: زمین‌داری را برای چه می‌خواهیم؟ برای گره‌گشایی از مردم و توسعه است.

,

وی با بیان این‌که رضا پهلوی کشور را به نام خودش کرده بود افزود: امام خمینی(ره) املاک را برای مردم از حلقوم شاه بیرون کشید تا به درد مردم بخورد.

,

منافع املاک بنیاد مستضعفان باید برای مردم استان باشد

, منافع املاک بنیاد مستضعفان باید برای مردم استان باشد, منافع املاک بنیاد مستضعفان باید برای مردم استان باشد,

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که نفع ما در نفع مردم است گفت: چشم‌داشتی از املاک نداریم و اگر منافعی هست باید در استان بچرخد و به درد مردم در استان بخورد.

,

فتاح افزود: مالک املاک نیستیم و طبق اساسنامه در خدمت ولی فقیه است و قلب و ذهن رهبری معظم برای منفعت مردم است.

,

وی متذکر شد: اگر جایی اختیار نداشته باشم حتما از هیئت‌امنا و رهبری معظم خواهش می‌کنم چراکه بن‌بستی وجود ندارد و رویکرد ما خدمت به مردم است.

,

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم شکوه را به ظهور و بروز می‌رسانند.

,

فتاح افزود: انتخابات در نگاه بین‌المللی مهم است و دنیا می‌خواهد ببیند مردم در فشارها چگونه عمل خواهند کرد؟

,

وی اظهار کرد: جلسات تخصصی با مدیران استان خواهیم داشت تا اقدامات بنیاد مستضعفان با اقتضائات استانی هماهنگ باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه