اخبار داغ

رئیس پلیس راهور فیروزکوه تشریح کرد

علت واژگونی کامیون حامل بار سیمان در فیروزکوه

علت واژگونی کامیون حامل بار سیمان در فیروزکوه
رئیس پلیس راهور شهرستان فیروزکوه گفت: علت حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو آردی در محور فیروزکوه به تهران عدم توانائی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جهانی رئیس پلیس راهور شهرستان فیروزکوه، در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوادث  شبکه خبری تهران نیوز، در خصوص حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو آردی در محور فیروزکوه به تهران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو آر دی در محور فیروزکوه به تهران، ابتدای ورودی شهر فیروز کوه و رو به روی شهرداری، بلافاصله ماموران پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد بر اثر برخورد یک کامیون با سواری پژو آر دی، راننده کامیون دچار آسیب دیدگی سطحی شده که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
,
 
,
رئیس پلیس راهور شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور بررسی شد، خاطر نشان کرد: کامیون حامل بار سیمان در سرازیری با سرعت زیاد حرکت می کرد و کنترل وسیله نقلیه از دست راننده خارج شد؛ پس از برخورد با یک دستگاه خودروی پژو تعادل وسیله نقلیه از دست راننده خارج و کامیون واژگون می شود؛ علت این حادثه عدم توانائی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بود.
,
 
,
سرگرد جهانی در  پایان با تاکید بر رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی از رانندگان خواست از عجله و شتاب بی مورد در رانندگی پرهیز کرده و به محض احساس خستگی و خواب آلودگی، استراحت کنند و پس از آن به مسیر خود ادامه دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه