اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بیانیه گام دوم انقلاب به حاشیه نرود/ فضاسازی‌های مناسبتی شهرها ضعیف است

بیانیه گام دوم انقلاب به حاشیه نرود/ فضاسازی‌های مناسبتی شهرها ضعیف است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب را در حاشیه رها نکنید، گفت: این بیانیه مکمل قانون اساسی و جهت دهنده حرکت انقلاب است بنابراین دستگاه های اجرایی و آموزش پرورش دیدگاه های کوتاهی را از این بیانیه استخراج و منتشر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: در چله دوم انقلاب با پشتوانه خون پاک شهید سلیمانی و تجربه ی چهل ساله، انقلاب شتاب بیشتری خواهد گرفت که باعث زنده تر و برجسته تر شدن پیام انقلاب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن، یوم اللهی در کشور ایران است و در حقیقت جان تازه ای به انقلاب می دهد، گفت: در 22 بهمن امسال که همزمان با اربعین شهادت سردار سلیمانی است، باید شعارها کوبنده تر باشد تا استکبار جهانی احساس نکند که انقلاب ایران وابسته به شخص و اشخاص است بلکه بداند این انقلاب متکی به اهداف و آرمان های نظام است.

,

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی، مکتبی را با محور اخلاص و مقاومت تاسیس کرد، خاطر نشان کرد:  جبهه مقاومت یادگار مشخص شهید سلیمانی است که از مرزها عبور کرده و دلهایی زیادی را به سمت خودش جذب کرده، که باید آن را گرامی داریم و راهش را ادامه دهیم.

,

امام جمعه شهرستان بجنورد یادآور شد: با رحلت امام (ره) بعد از گذشت چهل سال همچنان مکتبش زنده و ادامه دارد، سردار سلیمانی نیز فردی بسیار متعالی بود که بعد از شهادتش مکتب مقاومت را به یادگار گذاشت.

,

وی با اشاره به اینکه نگاه شهید سلیمانی به ولایت، مظلوم نوازی و ظالم ستیزی بود، گفت: باید شاخصه های شخصیت حاج قاسم برای نسل جوان مطرح شود، تا راهش ادامه پیداکند.

,

حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت: به هر میزانی در زمینه شهید سلیمانی در این مقطع از تاریخ سرمایه گذاری شود، باز هم حقش را ادا نکرده ایم ولی می توانیم راهش را زنده نگه داریم.

,

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب  با پشتیبانی خون شهید قاسم سلیمانی به نمایش گذاشته شود و این بیانیه به عنوان دستورالعمل چله دوم انقلاب در دستور کار قرار گیرد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب را در حاشیه رها نکنید، گفت: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب را در حاشیه رها نکنید، گفت: این بیانیه مکمل قانون اساسی و جهت دهنده حرکت انقلاب است بنابراین دستگاه های اجرایی و آموزش پرورش دیدگاه های کوتاهی را از این بیانیه استخراج و منتشر کنند.

,

وی فضاسازی در سطح شهر را مهم خواند و گفت: فضاسازی حقیقت را روشن می کند، متاسفانه در شهر فضاسازی ضعیف است، از بازاریان گلایه دارم، در این ایام تصاویری از امام یا رهبری و پرچم ایران در مغازه دیده نشد و این نشان از غافل شدن یا عدم توجه بازاریان دارد.

,

حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت: فضاسازی شهری را جدی بگیرید، تا مباحث روز جلوی دید همگان قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه