اخبار داغ

همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح 4 پروژه برق‌رسانی با بیش از 23 میلیارد ریال اعتبار در خلیل‌آباد

افتتاح 4 پروژه برق‌رسانی با بیش از 23 میلیارد ریال اعتبار در خلیل‌آباد
هم‌زمان با دهه مبارک فجر 4 پروژه برق‌رسانی شامل اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع، تأمین برق مشترکین جدید، احداث شبکه روشنایی معابر و بهبود زیرساخت‌های شبکه توزیع با اعتباری بالغ‌بر 23 میلیارد ریال در خلیل‌آباد به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ کاظم امیری، مدیر برق شهرستان خلیل‌آباد صبح امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی در شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: شهرستان خلیل‌آباد 24 هزار مشترک برق دارد که دوسوم آن یعنی 15 هزار مشترک در بخش مرکزی مستقر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 4 میلیارد و 900 میلیون تومان پروژه برق‌رسانی در دستور کار این مدیریت قرارگرفته است؛ که در 5 ماهه اول سال و هم‌زمان با هفته دولت، 1 میلیارد و 200 میلیون تومان از پروژه‌های مذکور افتتاح شد، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در دهه فجر نیز به بهره‌برداری رسیده و افتتاح خواهد شد؛ اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد و 310 میلیون تومان صرف شده است که از هفته دولت تا به امروز اجراشده است.

,

مدیر توزیع برق خلیل‌آباد با بیان اینکه احداث شبکه فشار متوسط به طول 400 متر و نصب یک دستگاه پست هوایی برق جهت رفع مشکل افت ولتاژ مشترکین برق در روستای مزده از جمله پروژه‌های دهه فجر بود، تصریح کرد: یک میلیارد و 500 میلیارد تومان نیز اعتبار پروژه‌های در حال اجرا و پروژه‌هایی که در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال این پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: در بحث جذب اعتبارات از مبلغ 4 میلیارد و 930 میلیون تومان که از ابتدای سال به این مدیریت تخصیص داده‌شده ۷۰ درصد آن جذب‌شده و الباقی تا پایان سال جذب خواهد شد.

,

امیری در پایان عنوان کرد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع شهر خلیل‌آباد بااعتباری بالغ 1436 میلیون تومان، تأمین برق مشترکین جدید بااعتباری بالغ‌بر 234 میلیون تومان، احداث شبکه روشنایی معابر و نصب چراغ گازی بااعتباری بالغ‌بر 285 میلیون تومان، توسعه و بهبود زیرساخت‌های شبکه توزیع بااعتباری بالغ‌بر 355 میلیون تومان پروژه‌های بخش مرکزی خلیل‌آباد است که در دهه فجر به افتتاح می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه