اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی لرستان:

کاهش دما در لرستان/ بارش برف و باران سبب لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود

کاهش دما در لرستان/ بارش برف و باران سبب لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود
مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به کاهش دما در لرستان گفت: بارش برف و باران سبب لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مراد پور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: طی امروز و فردا غروب سامانه بارشی سردی آسمان استان را تحت تأثیر قرار داده که به‌تناوب و با شدت و ضعف علاوه بر ابرناکی و وزش باد شدید لحظه‌ای منجر به وقوع بارش‌های پراکنده و رگباری باران و بارش برف در سطح استان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: برای نیمه غربی استان تا بعدازظهر امروز این شرایط بارشی ادامه خواهد داشت و از ساعات ظهر شرایط ناپایدار به سمت نیمه شرقی استان کشیده خواهد شد.

,

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به بارش در گردنه‌ها و جاده‌های مواصلاتی عنوان کرد: بارش‌ها با احتمال کولاک برف همراه  است که سبب اختلال در تردد جاده‌ای و نیز لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

,

وی بیان کرد: مه آلودگی هوا کاهش میدان دید افقی را به همراه دارد و به‌طور موقت امشب تا اوایل ظهر فردا شاهد کاهش بارش‌ها خواهیم بود اما کماکان بارش‌هایی به‌صورت رگباری و پراکنده برای برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود.

,

مراد پور بابیان اینکه از اوایل ظهر فردا تا غروب شاهد رگبار باران و بارش برف در سطح استان خواهیم بود تصریح کرد: این شرایط بارشی از فردا شب به‌طور کامل از استان خارج‌شده و برای روزهای پایانی هفته در حال حاضر بارشی مشاهده نمی‌شود.

,

وی با تخمین ارتفاع بارش برف در گردنه‌ها و جاده‌های مواصلاتی به بیش از ۴۰ سانتیمتر  گفت: کاهش دماهای شبانه از امشب تا صبح روز چهارشنبه است  که یخبندان را به دنبال دارد و مدیریت مصرف حامل‌های انرژی توصیه می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه