اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت؛

افتتاح همزمان ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان / زیرساخت های درمانی تا پایان دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته آماده می شود

افتتاح همزمان ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان / زیرساخت های درمانی تا پایان دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته آماده می شود
کلنگ الحاقی و توسعه فیزیکی بیمارستان رستمانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان پارسیان به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، دکتر نمکی، وزیر بهداشت، درمانو آموزش پزشکی اظهارکرد: با کمک خیرین منطقه طرح توسعه بیمارستان رستمانی را شروع کرده ایم که تکمیل کننده پروژه های قبلی است و امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی این الحاقی نیز به زودی فراهم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی، افزود: ۵ هزار مترمربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حوزه توسعه تخت های ویژه، بخش اطفال و درمانگاه تخصصی در این طرح الحاقی انجام می شود.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ شهر دشتی پارسیان نیز، تصریح کرد: ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیگر همزمان در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد که اورژانس شهر دشتی با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان توسط خیرین ساخته شد و زمین ۵۰۰ مترمربعی آن نیز توسط شهرداری واگذار شده است.

,

دکتر نمکی که برای افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی به جنوب کشور سفر کرده بود، عنوان کرد: زیرساخت های درمانی تا پایان این دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته آماده می شود.

,

دکتر آمنه ماجدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان پارسیان نیز ضمن خیر مقدم به وزیر بهداشت، گفت: با توجه به توسعه صنعتی شهرستان و همجواری با پارس جنوبی تعداد تخت های بیمارستان پارسیان جوابگوی شهروندان نیست.

,

در ابتدای ورود وزیر بهداشت به شهرستان پارسیان با حضور در جوار شهدای گمنام به مقام این شهیدان ادای احترام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه