اخبار داغ

بارش برف و تعطیلی مدارس؛

فردا مدارس چه مناطقی از استان لرستان تعطیل است؟

فردا مدارس چه مناطقی از استان لرستان تعطیل است؟
فعالیت برخی از مدارس استان لرستان فردا به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل و فعالیت برخی دیگر با یک ساعت تاخیر در ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر افلاک، فعالیت برخی از مدارس استان لرستان فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل و فعالیت برخی دیگر با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیر افلاک,

صیاد درگاهپور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در بحث تعطیلی مدارس لرستان اظهارداشت: فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی خرم‌آباد با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

,

وی افزود: تمامی مدارس نوبت صبح ابتدایی بروجرد و اشترینان فردا تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

,

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: در الیگودرز و ززوماهرو فردا تمامی مدارس نوبت صبح و عصر تعطیل است.

,

وی بیان کرد: در شهرستان ازنا مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

,

درگاهپور گفت: در دورود فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود و در  نورآباد و کاکاوند نیز به دلیل بارش برف تمام مدارس تعطیل است.

,

وی تصریح کرد: مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان سلسله تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع می‌شود.

,

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: در کوهدشت و رومشکان مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر  شروع می‌شود.

,

وی با بیان اینکه تمامی مدارس نوبت صبح بیرانشهر تعطیل است افزود: در زاغه نیز مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت مدارس دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

,

 درگاهپور  عنوان کرد: در بخش پاپی تمامی مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود و در  سیلاخور مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه