اخبار داغ

یادداشت؛

جوانان خانه یازدهم

جوانان خانه یازدهم
برای جلوگیری از یک نواختی و روزمرگی باید نسل جوان با انگیزه وارد عرصه انتخابات شود تا مردم کشور نیز با نشاط هرچه بیشتر در انتخابات حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ امروزدر چله انقلاب اسلامی دیگر زمان رشد گفتمان جوان‌گرایی است، جوانانی که ایده‌های نو، برای بهتر اداره شدن کشور دارند، می‌توانند از فرصت به وجود آمده در انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و برنامه‌هایشان را در خانه ملت ارائه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اکنون در آستانه انتخابات مجلس یازدهم با نگاهی به کارنامه دوره های ماقبل مجلس و حضور نمایندگان میانسال و یا سالخورده خواهیم دید که تعدادی از حضرات حداقل در سه دوره متوالی به عنوان وکلای ملت بر کرسی های مجلس تکیه زده اند و قطعا در طول دوران مسئولیتشان هر آنچه را که در چنته داشته اند را در طول 12 سال عرضه کرده‌اند و بیش از این حضور مطمئناً دچار روزمرگی و تکرار شده و کارایی لازم را نخواهند داشت.

,

لذا برای جلوگیری از یک نواختی و روزمرگی باید نسل جوان با انگیزه وارد عرصه انتخابات شود تا مردم کشور نیز با نشاط هرچه بیشتر در انتخابات حضور پیدا کنند.

,

اگرچه بسیاری از صاحبان قدرت مخالف با حضور جوانان به مجلس هستند و آنان را فاقد تجربه و تخصص کافی می خوانند اما باید گفت: هشت سال دفاع مقدس همین جوانان گمنام و بی ادعا بودند که سنگر مقاومت را حفظ کردند.

,

با نگاهی به تاریخ و نقش جوانان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهیم دید که حضورنسل جوان در عرصه های مختلف موثر بوده است. از طرف دیگر از مدافعین حرم نباید غافل شد. به هر تقدیر در عرصه های علمی ، پژوهشی ، پزشکی ، هسته ای ، فناوری و ساخت موشک اگر کنکاش نماییم دستان توانمند ، جوانان توانسته نام ایران را برقله های رفیع عزت مندی واقتدار برافراشته سازد. که این ها گواه بر همت و توان جوانان مومن و انقلابی کشوراسلامی است.

,

لذا در این برهه از زمان که رهبر معظم انقلاب پس از چهل سال از انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بسیار برنقش جوانان در توسعه ، پیشرفت و آبادانی کشور داشته اند شایسته است که ضرورت جوان گرایی دربخش های گوناگون توسط مسئولین امر جدی گرفته شود.

,

نکته بعد که باید توجه داشت ، کشور ما این روزها در شرایط سخت تحریم و مشکلات اقتصادی به سر می برد که حضور پرشور ، بانشاط جوانان پویا و بااستعداد درخانه یازدهم می تواند راه گشا باشد، امیداست که در گام دوم انقلاب مسیر توسعه و تعالی کشوربا تکیه برآرمان ها و ارزش های شهدای دفاع مقدس و باهمت جوانان مومن و انقلابی هموار شود.

,

انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود این انتخابات فرصتی است تا وکلای باتجربه ملت در ایستگاه دهم از قطار بهارستان پائین آمده و میدان را برای جوان‌ترها خالی کنند، اگرچه برخی فکر می‌کنند که جوانان تجربه لازم را برای حضور در عرصه‌های مدیریتی ندارند اما قطع به یقین حضور جوانان پویا و با‌انگیزه در مجلس می‌تواند یک فرصت برای تغییر و تحول انقلابی درکشور باشد.

,

حامد شجاعی باغینی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه