اخبار داغ

کتاب «شش پاره تن» گوشه ای از زندگی شهیدان قادرخانزاده چاپ و منتشر شد

کتاب «شش پاره تن» گوشه ای از زندگی شهیدان قادرخانزاده چاپ و منتشر شد
کتاب خاطرات «شش پاره تن» گوشه ای از زندگی شهیدان قادرخانزاده که به قلم مریم لطف الهی به رشته تحریر درآمده است، چاپ و منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، کردستان یادآور رشادت های بی بدیلی است که از وجب به وجب خاکش مردان و زنانی غیور آن را به نمایش گذاشته اند، مردم کردستان در نزدیک‌ترین استان مرزی به پایتخت از سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با رشادت های بی مثال خویش مجاهدت هایی را خلق کردند که در کمتر جایی از ایران اسلامی نمونه آن یافت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

سرزمینی حماسه ساز در اعصار مختلف که ورق به ورق کتاب تاریخش نام هایی دارد به بلندای کوه های سر به فلک کشیده ی آن، و از هر سو که بنگری انسان های آزاده، سطر به سطر این کتاب را ارزشمند و ستودنی کرده اند.

,

, ,

دوران پر التهاب به بار نشستن انقلاب اسلامی نیز با نام های پر آوازه  ای از این دیار مزین گشته که در این بین نام خاندان " قادر خان زاده" با 10 شهید زینت بخش افتخارات این دیار می باشد، خاندانی که با تقدیم خون پاک فرزندان برومند خود درس آزادگی و ایثار را تنومند ساختند، حاصل این دلاوری ها، رنگ زیبای آرامشی است که درتمام خاک مقدس ایران عزیز جلوه می کند، و این مهم به دست نمی آید مگر با از جان گذشتگی انسان های شریف که خطر کردند و قدم در راه مبارزه با ظالمان و زغیانگران گذاشتند و در این راه جان و مال و فرزندان خود را در طبق اخلاص نهادند و این چنین شد که هوای کردستان عطر آگین لاله هایی گشت که با خون همین فرشتگان از این سرزمین سر براورده اند.

,

خانواده شهیدان قادرخان زاده که 6 فرزندشان در طول دفاع مقدس به مقام شهادت نائل آمدند، نمونه‌ ای از جانفشانی ها و ایثارگری های مردم کردستان هستند که با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام در برابر رژیم طاغوت ایستادگی کردند و در دوران طاغوت نیز به دلیل فعالیت ‌های سیاسی به کشور عراق تبعید شده بودند و بعد از پیروزی انقلاب به ایران باز گشته و در برابر هجوم ددمنشانه  رژیم بعثی عراق ایستادگی کردند.

,

کتاب «شش پاره تن» گوشه ای از زندگی شهیدان قادرخانزاده را به روایت مادر داغ دارشان به تصویر می کشد. این کتاب قطره ای از دریای بیکران معرفت و پاکی مردم کردستان را برای تشنگان فهم به ارمغان می آورد.

,

 

, ,

کتاب «شش پاره تن» به قلم مریم لطف الهی و به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس استان کردستان در 1.000 نسخه توسط انتشارات فاتحان در زمستان سال 1398 چاپ و منتشر شده است. 

,

محل فروش این اثر: سنندج ـ خیابان جام جم ـ جنب صدا و سیمای مرکز کردستان ـ مجتمع شهدای بسیج ـ مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس.

,

پیشتر نیز کتاب " روله کانم " گوشه ای از زندگی شهیدان نمکی توسط مریم لطف اللهی چاپ و منتشر شد. 

,

, ,

بخشی از منویات رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران درباره خانواده قادرخان زاده که فرمودند: «در سنندج پدر بزرگوار و نیرومندی را دیدم از یکی از شهرهای کردستان که شش پسرش در راه خدا شهید شده بود و این مرد با کمال قدرت و استقامت ایستاده بود و دم از وفاداری به انقلاب می‌زد، من با همین کلمات معمولی که حقیقتاً کلمات عاجزند از اینکه بتواند احساسات انسان را نشان بدهند به این پدر بسیار بزرگوار و مؤمن تبریک و تسلیت می‌گفتم و به او تسلی می‌دادم اما او به من می‌گفت من احساس نمی‌کنم شش پسر من خونشان هدر رفته و ضایع شده چون در راه اسلام شهید شده‌اند. پسر هفتم او جانباز است که یک پایش را در راه خدا داده که او را هم ما زیارت کردیم.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه