اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

حاج قاسم برای مبارزه در مسیر انقلاب ساعت و جغرافیا نمی‌شناخت

حاج قاسم برای مبارزه در مسیر انقلاب ساعت و جغرافیا نمی‌شناخت
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سپهبد سلیمانی برای مبارزه در مسیر انقلاب ساعت و جغرافیا نمی‌شناخت گفت: وی تنها به خدا و رضایت خدا می‌اندیشید و ایمانش به خدا، ایمان قلبی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت سپهبد سلیمانی در بارگاه منور رضوی اظهار داشت: باید با شهید سلیمانی پیمان بسته و بگوئیم سردار سلیمانی که 40 سال پای انقلاب و ارزش‌ها ایستادی مطمئن باش تا خون در بدن داریم پای آرمان و ایده و مرامت و اخلاقت و ایثارگری‌هایت و انقلابیگری و راهت ایستاده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سپاه با تمام وجود به همراه جبهه مقاومت در صحنه ایستاده تا انتقام تو فرمانده عزیزمان را نگیریم آرام نمی‌نشینیم؛ سیلی نخست را زدیم؛ رهبر عزیزمان فرمودند این سیلی نخست بود.

,

‌شیرازی عنوان کرد: ایمان به اولیای الهی و ولایت فقیه در وجود سردار سلیمانی شعله‌ور بود؛ رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی فرمودند سردار سلیمانی شاگرد مکتب امام بود؛ از قبل از انقلاب تا لحظه شهادت از امام و از رهبرش امام خامنه‌ای عزیز جدا نشد و درس خداشناسی و تواضع و درس اخلاص و ایثارگری و روحیه شهادت‌طلبی گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه سپهبد سلیمانی 40 سال در میدان جنگ سلاح را بر زمین نگذاشت و یا با حزب بعث عراق جنگید و یا با دشمنانی که می‌خواستند امنیت ایران را خدشه‌دار کنند گفت: ایشان 22 سال در نیروی قدس سپاه علیه تروریست‌ها و آمریکا و اسرائیل و علیه هر طاغوت و دشمن ذلیل و خبیثی مبارزه کرد.

,

شیرازی با تاکید بر اینکه سپهبد سلیمانی برای مبارزه در مسیر انقلاب ساعت و جغرافیا نمی‌شناخت تصریح کرد: وی تنها به خدا و رضایت خدا می‌اندیشید و ایمانش به خدا، ایمان قلبی بود و از مرحله علم‌الیقین و حق‌الیقین فراتر رفت و ایمان ایشان، عین‌الیقین بود و در خداشناسی و معادشناسی و در رهبرشناسی این گونه بود.

,

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایشان یک لحظه در جبهه علیه دشمن و آمریکا تردید نکرد؛ ایشان یک لحظه در فرمایش ولایت تردید نکرد؛ در جلسه‌ای بنده و ایشان بودم و ایشان گفت چیزهایی را در مقام معظم رهبری دیده‌ام و هیچکس و هیچ چیز را با ایشان معامله نمی‌کنم و جانش را در این مسیر فدا کرد.

,

شیرازی بیان کرد: سردار سلیمانی در سال 1389 در یادواره شهدایی در کرمان گفت و سوگند خورد که من همه روحانیت شیعه را در جهان می‌شناسم؛ ایشان با همه جلسه داشت و گفت‌وگو کرد و خیلی‌ها را از نزدیک دید اما یک جمله دارد؛ این جمله مربوط به سال 89 است که گفت کسی را در میان روحانیت شیعه آیت الله العظمی خامنه‌ای نمی‌دانم.

,

وی با تاکید بر اینکه این عشق ایشان به ولایت بود تصریح کرد: وی به ایمان مستقیم الهی و به ائمه و ولایت ایمان راسخ داشت؛ در وصیتنامه خود می‌نویسد خداوندا تو را شکرگزار هستم که پس از عبد صالحت؛ خمینی عزیز مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش بر صالحیتش اعظم است و حکیم امروز اسلام و تشیع و جهان سیاسی اسلام است قرار دادی.

,

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایشان در وصیتنامه خود تاکید دارند که از اصول باید مراقبت شود و اصول یعنی ولی فقیه و به ویژه وارسته در دین و عرفان و معرفت یعنی امام خامنه‌ای عزیز؛ شهید سلیمانی برای این حقیقت هستی خود را فدا کرد؛ او دو هجرت داشت؛ یک هجرت هجرت از بیت نفسانی بود؛ در دوران جنگ بنده سرباز ایشان بودم و شاهد بودم یک بار خود را ندید. در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و عراق و افغانستان و در کشورهای اسلامی و در ایران یک بار نگفت اگر من نبودم چنین حرکتی رخ نمی‌داد و یا اگر من بودم دشمن زودتر شکست می‌خورد؛ او خودی ندید و آن روز هم که بالاترین مدال افتخار نیروهای مسلح را رهبر حکیم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا خواستند بر سینه او نصب کنند شرط کرد به شرطی مدال را می‌گیرم که «خبری» نشود.

,

شیرازی افزود: با همین نگاه می‌گوید بر روی قبر من بنویسید: «سرباز قاسم سلیمانی» و نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد؛ در اردیبهشت سال 96 یک جوان یک نامه به ایشان نوشت که کاندیدای ریاست جمهوری شود؛ افراد متعددی بنده را واسطه قرار دادند تا ایشان را راضی کنم؛ ایشان گفت اگر رهبر معظم انقلاب تکلیف کند کاندید بشوم آن قدر نزد مقام معظم رهبری اشک می‌ریزم تا منصرف شوند؛ من سرباز انقلابم.

,

وی تصریح کرد: در پاسخ آن جوان نیز نوشت: «از محبت شما سپاسگزارم و الحمدلله در کشور آن قدر شخصیت‌های ارزشمند وجود دارد که نیازی نیست سربازی پست سربازی خود را رها کند؛ ما سربازیم و آمده‌ایم جان خود را برای اسلام و ولایت بدهیم؛ افتخارم این است که سرباز صفر بر سر پست دفاع از ملتی باشم که امام فرمود جانم فدای این ملت باد.»

,

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر هجرت از نفس سپهبد سلیمانی تصریح کرد: دومین هجرت ایشان، هجرت از دیار و سرزمین خود و هر کجا که به او نیاز بود؛ 40 سال در خانه نبود؛ آخرین جلسه‌ای که چند روز قبل از شهادت با او داشتم سوال کردم خانواده حالشان خوب است؟ گفت: «اگر دیدمشان احوالشان را می‌پرسم.»

,

شیرازی بیان کرد: در جنگ 33 روزه لبنان ایشان 40 روز ماند تا پرچم پیروزی را در لبنان برافراشت و سپس بازگشت؛ این شهید بزرگوار در مسیر شهادت‌طلبی، 40 سال انتظار کشید؛ از دوران جنگ در تهدید بود؛ بارها ایشان را تهدید کردند و بارها زدند و به هدف نخورد؛ آمریکایی‌ها دو سال قبل پیام دادند می‌دانیم کجا و در کدام هواپیما هستی؛ 20 سال در معرض تهدید جدی آمریکایی‌ها بود؛ آن روز که عماد را زدند؛ هدف او بود؛ آن روز که در سوریه ذوالفقار را زدند؛ هدف او بود؛ آن روز که هواپیمایش در دمشق بارها بر زمین نشست تروریست‌ها پشت دیوار فرودگاه بودند اما خدا نخواست و تقدیر کرده بود شهید عزیز؛ سردار سلیمانی 13 دی‌ماه سال 1398 در عراق شهید شود.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه